Aktywne Wpisy
Jacinda +447
hej Mireczki, nie wiem czy jest ktoś tutaj co pamięta mój post sprzed sześciu lat, kiedy chwaliłam się wynikami z matury:
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
mój wpis z 2018
Przyszłam się pochwalić, że studia skończyłam, udało się bez żadnej obsuwy - jestem oficjalnie lekarzem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
tera jeszcze trochę papierkowej roboty i
JoeGlodomor +527
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mam problem. Nagrywam makro do wysyłania outlookiem arkusza w formacie PDF. Przy nagrywaniu wszystko jest ok a jak uruchomię makro to załącznik mam nie w pdf a w xls. Jak to obejść?
PLIK-UDOSTEPNIJ-WYSLIJ W WIADOMOŚCI...- WYSLIJ JAKO PLIK PDF
"E:\Oferty\2021\OFERTA XXX 3047.2021 XXXi.pdf",
Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas _
:=False, OpenAfterPublish:=True
"C:\Users\WI~1\AppData\Local\Temp\OFERTA XXX 3047.2021 XXX.pdf"
, Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=False, _
IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=False
Application.Dialogs(xlDialogSendMail).Show
Komentarz usunięty przez autora
1) utworz plik pdf
2) wyslij aktualny arkusz jako zalacznik do maila
Prawdopodobnie (zgaduje) dziala to przy robieniu tego pierwszy raz, bo excel sobie zapamietuje, ze zapisany w procesie plik jest plikiem do wyslania. Niestety przy kolejnym uruchomieniu makro te 2 akcje sa zupelnie niepowiazane:
Application.Dialogs(xlDialogSendMail).Show otwiera program pocztowy oraz dodaje jako zalacznik aktualnie otwarty arkusz i nic wiecej
https://www.extendoffice.com/documents/excel/4412-excel-save-as-pdf-and-email.html
Jeszcze jedno pytanko. Makro robi mi PDF z nawą arkusza [ xSht.Name + ".pdf" ] znasz może komendę taką żeby wpisywała się nazwa pliku?