Wpis z mikrobloga

@GhostTrick: Aha, no tak, skoro jest uzasadnienie dla dyskryminacji to koniec tematu, pora na cs'a. Co tam że to "uzasadnienie" wcale nie uzasadnia dlaczego w dzisiejszych czasach dalej te przepisy funkcjonują skoro widać że jednak trochę dyskryminują one połowę społeczeństwa ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Zjem_Ci_Pierozka: ale system jest dostosowany do przestarzałych standardów gdy prowadząca kobieta była rzadkością, powinni go poprawić i tyle. Akurat w przypadku wzięcia pod uwagę kobiet jako kierowców standardy byłyby poprawione również dla niższych osób.
  • Odpowiedz
@Dibhala: Takich foteli ogólnie nie ma, a jednak nie przeszkodziło Ci to dorobić do tego historyjki, o tym jakie to baby są nieporadne. Nie sądzisz, że masz problem?
  • Odpowiedz
@GhostTrick: coś się zmieniło, kobiety zaczęły kierować, to powinni to zmienić, nie wiem co jest w tym dziwnego, że chcemy być brane pod uwagę w testach bezpieczeństwa bo tak samo kierujemy? XD
  • Odpowiedz
@oszty: O ile tak się da. Strzelam, że system jest dostosowany do najbardziej przeciętnego kierowcy. To, że teraz jest więcej kobiet za kółkiem niż x lat temu nie oznacza, że dalej najbrdziej optymalną opcją są zabezpieczenia dla osób z daną wagę i danym wzrostem.
Tego brakuje, by teraz robić bardziej bezpieczne auta dla mniejszości, bo to dyskryminacja.
  • Odpowiedz
Ale dobra, j---ć. Nie znam się na tym, jeśli da się dostosować auto w takim samym stopniu dla osób niższych i lżejszych to jasne, należy tego wymagać. Ale jeśli albo jedno, albo drugie to sorry, ale wybór jest prosty. Ratuje się większą liczbę osób.
  • Odpowiedz
@oszty: to niech julki same skonstruują samochód gdzie będą testować na manekinach o kobiecych wymiarach
skoro tak są dyskryminowane to czemu śmierć w pracy dotyczy w zddcydowanej większości mężczyzn?
  • Odpowiedz
@missGuided: @oszty: Jestem wysoki, zawsze chciałem mieć Mazdę Miatę, która jest malutka pod azjatów, w razie wypadku nie byłoby ze mnie co zbierać, czuję się zdyskryminowany przez ten samochód dla kobiet, zrobię obrazek jaki jestem oburzony.
Czuję się dyskryminowany przez małe samochody, będę tupał nogą.

W całym tym obrazku nie chodzi o bezpieczeństwo, tylko o "przyjebkę na dziś" pod ideolo. Są mniejsze samochody, są większe, kupcie taki, jaki
  • Odpowiedz
@GhostTrick: ty wiesz że połowa ludzkości ma zupełnie inną budowę, w inny sposób siada przed kierownicą xD "w razie wypadku prawdopodobieństwo śmierci kobiety jest o 17 proc. wyższe niż utraty życia przez mężczyznę"
  • Odpowiedz
@missGuided: @oszty: Dociera do was, że tekst, który same cytujecie, dowodzi, że nie chodziło o jakieś wasze urojone "systemowe gnojenie kobiet"?
Żaden prawak nad tym nie siedział i celowo sobie nie wymyślił, "ustalimy normy tak, żeby prawdopodobieństwo śmierci kobiety było o 17 proc. wyższe niż utraty życia przez mężczyznę". Byle dowalić swojej żonie i córce.

Wszędzie się doszukujecie celowego prześladowania kobiet. W tym tonie jest ten obrazek i
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@GhostTrick: gdyby istniały samochody skonstruowane pod budowę kobiet, porównanie może miało by jakiś sens, a tak jest kompletnie z d--y
  • Odpowiedz
@GhostTrick: masakra co ty masz w głowie xD dyskryminacja polega na tym że kobiety nie są brane pod uwagę i przez to o 17% wyższe jest ich prawdopodobieństwo śmierci xD
  • Odpowiedz