Wpis z mikrobloga

STANDARDEM, wypisanym na szyldach warsztatów, było to, że należy negocjować ceny z mechanikami ()


@Merkowsky: coraz bardziej odklejone rzeczy piszesz. Z kazdym wykonawca mozesz negocjowac ceny.
W zasadzie mozesz to robic nawet w hipermarkecie tylko nie z kasjerka, a kierowniczka ¯\_(ツ)_/¯

Jeszcze nie widzialem warsztatu zeby nie dalo sie negocjowac. W aso tez sie da i nie robia wielkiego problemu
  • Odpowiedz
@Merkowsky: poza tym na swoje czesci masz normalna rekojmie tylko warsztat jezeli czesci beda wadliwe (to normalne ze promil produkcji jest wadliwy) nie pokryje ze swojej strony kosztu podwojnej uslugi (wymiany czesci na dobre).
Poza IC masz kilka innych hurtowni moto, zakladam, ze rozbija sie o model dostawy, gdzie jak zauwazyles IC czy fota maja po kilka transportow dziennie i moga dowiezc czesto czesci na za 2-3 i mechanik ogarnie
  • Odpowiedz
@Merkowsky: i wlasnie ten gosciu w tarczynie ma ogromny zaklad na zadupiu, wielki plac i zamawia czesci z miejsc gdzie sa na za 2-3 dni, a nie godziny.
Ceny ma duzo nizsze, zna sie doskonale, bo zjadl zeby na tych samochodach. Sam jest posiadaczem kilku bmw

to ty się naucz kultur


@Merkowsky: a Ty sie zycia naucz. Rozwiazywania swoich problemow, szukania mozliwosci, a nie uzalania sie w internecie, ze ktos
  • Odpowiedz
  • 0
@InterferonAlfa_STG kochany, wiem doskonale ( ͡° ʖ̯ ͡°), masz problem o to, że zadaje pytania? Chciałem tylko się dowiedzieć właśnie W KONTEKSCIE WOLNEGO RYNKU, po co firma daje zaporowe ceny dla zwykłego Kowalskiego, i jaki to ma dalszy sens ;) za bardzo się mirku zagalopowaleś odnośnie oceny mojej osoby.
  • Odpowiedz
Jak myślicie, dlaczego są tak duże ceny części w InterCarsie? Czy to może dlatego, by mechanicy na spółkę z IC mogli walić po kieszeni klientów mechaników na warsztacie? Innego pomysłu nie mam


@Merkowsky: Wydaje mi się że możesz mieć rację, klientowi pokaże stronę z cenami i ucina gadkę.
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger oj, mechanik zawsze dawał większe ceny dla mnie - taką samą sytuację mają znajomi - aniżeli zamówilibyśmy sobie sami, i nie, nie przez allegro, o którym tak piszesz, ale takie hurtownie jak np. Autowanda. Zniżki już sobie wyjasniliśmy z mirkami wcześniej - mają być barierą. Niestety, teoria teorią, a życie pokazuje, że € każdy lubi i nikt się dzielić nie będzie, a przebitki naprawdę są przepotężne. Rozumiem infrastrukturę i zaplecze
  • Odpowiedz
  • 0
@Merkowsky no to nie wiem jakich Ty znasz mechanikow, no powszechnie wygląda to tak.

Czesc w detalu: 100
Mechanik sprzedaje ja klientowi za 70
Kupuje ja za 50 , dostaje jeszcze fakturę I sobie vat I dochodowy odlicza i splaca sprzet obrotem
  • Odpowiedz
  • 0
@bigger cześć w detalu: 100
Mechanik sprzedaje ją klientowi za 100
Kupuje ja za 50, dostaje jeszcze fakturę i odlicza sobie wszystko

Jeżeli klient ma jakieś wątpliwości co do ceny, to mechanik pokazuje stronę dostawcy i mówi, że takie są ceny, niech sobie Pan spojrzy. Klient nie musi być alfą i omegą, nie musi wiedzieć, że istnieje takie coś jak zniżki w największej hurtowni motoryzacyjnej w Polsce, nie musi się nawet
  • Odpowiedz
  • 0
@Merkowsky nie. Nie widzę.

Mechanik poświęcił swoj czas żeby ta czesc zamówić. A na koniec naprawy wystawi ( hehehe) fakturę na pelna ( hehe) kwotę.

Jak nie jestes alfa i omega to się zdajesz na mechanika on zamawia części, poświęca swoj czas i bierze za to odpowiedzialność.
  • Odpowiedz