Wpis z mikrobloga

@Bartkownik: Moje argumenty są argumentami Coca-Coli, jednej z bardziej kapitalistycznych i amerykańskich firm na świecie.

A jak tam Twoje?

Kampania społeczna #stophateforprofit (Nie zarabiajmy na hejcie – red.) staje się coraz popularniejsza w USA – z każdym dniem dołączają do niej kolejne koncerny jak Unilever, Verizon, Levi Strauss, Hershey's czy The North Face. Pomysł stojący za akcją jest prosty – firmy przestają publikować reklamy na Facebooku, by wymusić
  • Odpowiedz
@Ordo_Publius: ‚Na świecie nie ma miejsca na rasizm’ dlatego coca cola jest w każdym kraju na świecie? Mówisz ze nie sprzedają swoich produktów rasistom?
  • Odpowiedz
@Rga79: Po pierwsze, tęcza dotyczy mniejszości seksualnych, a nie rasizmu.

Po drugie, facebook działa również w krajach arabskich i również tam ma on wpływ na homofobię. Wszystko się zgadza.
  • Odpowiedz
@Rga79: Nie odpowiedziałeś. Przemyśl swoją odpowiedź i odpowiedz czy facebook cenzuruje treści w internecie.

Jak tak to facebook reaguje na homofobię w krajach arabskich.

Co więcej, reklamodawcy w sposób pośredni również przyczyniają się do zwalczania objawów homofobii.
  • Odpowiedz