Wpis z mikrobloga

@echelon: Ale to nie tak, ze chargeback dziala zawsze i bez problemu. Owszem, czesto pomaga, ale reklamacja moze trwac i sie przeciagac. Ja odzyskalem 30 zł za produkt ktory nie otrzymalem od razu w ramach uznania biznesowego, ale przy 300 zł za myszkę, którą morele mi nie wysłało już nie byli tacy chętni i sie bujałem z reklamacją, aż szybciej to sklep po blisko dwóch miesiącach zaznał olśnienia, że jednak nie
Chyba już nie trzeba na policję zgłaszac. Tylko opisz dobrze sytuację.


@Reezu: głównie jak sprzedający nie wyśle przesyłki. Ale może zaakceptują i bez tego. Spróbować trzeba, najwyżej zmarnuje się godzinkę na komisariacie i dostanie miesiąc później pismo od lokalnej prokurator że sprzedawca może jednak nie chciał oszukać i sprawa umorzona
@Felonious_Gru: Wiesz co, ostatnio miałem sytuację ze zwrotem. Sprzedający nie odpisał mi na dyskusji, zalecono mi napisać na POK, wyjaśniłem sytuację, odpowiedź dostałem w przeciągu dwóch dni (bo niedziela była), a zwrot był na następny dzień roboczy. Ale to raczej zasługa tego, że miałem Smart XD