Wpis z mikrobloga

Zrobiłem tam raz zakupy i o jeden raz za dużo. Z wielką łaską anulowali transakcję której i tak nie mogli zrealizować (brak towaru). I zwrócili kasę po kilku telefonach.
  • Odpowiedz
Ja #!$%@? #polska w USA jak cos zwracasz w sklepie to nawet nie zagladaja do paczki czy towar sie zgadza i nie jest uszkodzony, tylko odrazu wydaja kase a tutaj jakis kiep wczul sie w swoja role Pan Dawid #!$%@? nawet jezeli przesylka nie dotarla do nich spowrotem to dla dobrego wizerunku firmy i dla klienta powinni oddac pieniazki ile taka opaska moze kosztowac 150 zl ????? Smiech na sali, serio bojkotujcie
  • Odpowiedz
Tyle wykopowych ekspertów tu pisze, a ludzie dalej nie wyciągają wniosków i nie stosują się do zaleceń. Kupując na allegro ( i nie tylko) należy płacić kartą płatniczą, gdyż w razie problemów do dyspozycji pozostaje nam bardzo skuteczne i proste narzędzie jakim jest CHARGEBACK. Od 2015 roku kupując na allegro zawsze płacę kartą. Z chargeback korzystałem dwa razy. Reklamacja przez telefon (mbank) bez żadnego wypełniania papierków. Za pierwszym razem zwrot miałem po
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@Sayidov:

Podstawowa sprawa: zwrot w ciągu 14 dni to nie reklamacja.

To nie jest tak, że MM ma albo miał do rozpatrzenia reklamację.

Umowa została automatycznie rozwiązana, a Ty masz numer i trackingowy i tę konwersację jako dowód.

Tym samym oni bezprawnie przetrzymują twoje pieniądze.

Wyślij im przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeśli się nie mylę - możesz nawet im odsetki naliczać za każdy dzień zwłoki ponad ustawowy termin na zwrot
  • Odpowiedz
@Reezu: program ochrony kupującego to nie to samo co spór, to dużo potężniejsze narzędzie. Masz link, tam jest formularz.

Robisz w formularzu jesień średniowiecza z dupy sprzedawcy, allegro oddaje ci kasę bo robisz im dużo prowizji i chce, żebyś dalej robił. A potem i tak odzyskuje odzyskuje tą kasę od sprzedającego, ale już nie zawraca tobie głowy kopaniem się z koniem.
  • Odpowiedz