Wpis z mikrobloga

Sfrustrowani pracownicy studia gier po źle przyjętej premierze “Cyberpunka” zasypali niewygodnymi pytaniami zarząd spółki w czasie wewnętrznego spotkania w czwartek, informuje agencja Bloomberg.

Doniesienia agencji są nieoficjalne i opierają się na anonimowych informacjach od osób, które brały udział w spotkaniu. Zarząd przepraszał za katastrofalną premierę, ale atmosfera i tak była napięta. Deweloperzy bez owijania w bawełnę pytali o reputację firmy po ostatnich wydarzeniach, nierealistyczne terminy produkcji oraz liczne nadgodziny, w jakich musieli pracować nad “Cyberpunkiem”.


https://www.pb.pl/bunt-tli-sie-w-cd-projekcie-1103724

W dalszej części artykułu, która już jest za paywallem była jeszcze informacja, że to spotkanie odbyło się jeszcze przed zdjęciem gry przez Sony.

Jak się ludzie pozwalniają i bugi będą poprawiać starzyści (bo nikt inny tam nie chce już pracować) to patch wyjdzie w 2077 roku.

#cyberpunk2077 #gielda
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rm-rf: comarch, kamsoft, asseco, SII. Wszyscy mają nieciekawe opinie, nawet bardzo złe. I nie brakuje im ludzi do roboty.
@thewickerman88: tego bym nie powiedział. Widziałem bardzo dobrych specjalistów szukających pracy w c-------h firmach. Na to nie ma reguły. A że nie znamy dokładnie sytuacji jak się pracuje w cdp, to bym nie stawiał wyroków. Nikt ich łańcuchami nie trzymał, jakby było tak strasznie to by odeszli dawno temu.
  • Odpowiedz
Nikt ich łańcuchami nie trzymał, jakby było tak strasznie to by odeszli dawno temu. Najprawdopodobwniej jest identycznie jak w każdej firmie piszącej soft. Różnica jest taka że są medialni więc ci jakiś czas ktoś chce się wybić robiąc wywiad z pokrzywdzonym programistą 15k


@unified_observer: w punkt.
  • Odpowiedz
@funfelfonfafis:

programista = nadgodziny


Niekoniecznie. Sam jestem programistą w dużym zagranicznym korpo i nadgodziny ostatnio miałem chyba 2 lata temu jak był release ważnego systemu w nocy. Jak się ma management, który rozumie proces wytwarzania oprogramowania, dobry zespół i testy automatyczne to się nie robi nadgodzin.
  • Odpowiedz
Widziałem bardzo dobrych specjalistów szukających pracy w c-------h firmach


@unified_observer: dokładnie, bo to wbrew pozorom nie głupie

Praca jak praca a przychodząc do firmy gdzie nikt nie chce pracować można negocjować stawkę. Plus łatwiej coś osiągnąć - w dobrym zespole trzeba się postarać, w gównianym wystarczy być przeciętnym żeby mieć najlepsze wyniki
  • Odpowiedz
@VeleiN: a co? Może myślisz że ludzie idą pracować dla honoru? Opinia kilku obrażonych graczy na kilka bugów nie ma żadnego wpływu na prestiż firmy w świecie developmentu (napisałem "kilka bugów" bo z komentarzy graczy np, na youtube, wyłania się obraz że w gre da sie grać na PS4 i dobrze bawić)
I nie wiem skąd u ciebie pomysł że tam sie pracuje za psie pieniądze :)
Nawet nie zdajesz
  • Odpowiedz
@rm-rf: Mnie trochę śmieszy, że ludzie tam pracujący są w szoku po premierze gry (i stanie tejże, tzn bugach itd). To czy oni nie wiedzieli co tworzą i na jakim poziomie ukończenia to jest?
  • Odpowiedz
@WH40K: Na pewno wiedzieli i o tym informowali przełożonych, ale zarząd powiedział, że robimy premierę i ludzie, którzy włożyli w tą grę ogromny wysiłek widzą teraz jak ich produkt jest orany przez graczy. Ale to prawdopodobnie nie wina szeregowych pracowników, bo po prostu dostali za mało czasu na tak ambitny projekt.
  • Odpowiedz