Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/EmDeCe_DxeqmzDQUF,q60.jpg)
EmDeCe +123
#partiamem #konfederacja #bekazkonfederacji #afera
#giertych #twitter
Romek znów prętem po kratach:
prrrrr, prrrrr, brrrrr, brrr
#ktoszantazujementzena
Sławomir Mentzen - lider Konfederacji publicznie powiedział, że osoby mające dostęp do akt prokuratorskich szantażują go sprawą karną jego brata.
Mamy prawo wiedzieć: kto szantażował Mentzena i jakich działań oczekiwał?
Panie Sławku, chcemy Panu pomóc!
#giertych #twitter
Romek znów prętem po kratach:
prrrrr, prrrrr, brrrrr, brrr
#ktoszantazujementzena
Sławomir Mentzen - lider Konfederacji publicznie powiedział, że osoby mające dostęp do akt prokuratorskich szantażują go sprawą karną jego brata.
Mamy prawo wiedzieć: kto szantażował Mentzena i jakich działań oczekiwał?
Panie Sławku, chcemy Panu pomóc!
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/17d4008ed0bab151e2b8a77da71919d9441ee1c2153d2fb20383c9a41a1772f9,w150.png?author=EmDeCe&auth=ec587defa1610cad94a8caec7e3a4774)
peszekorzeszek +130
Niczym tak dobrze mi się nie ubija jak 30letnim zelmerem rodziców, którego dostali na prezent ślubny (ʘ‿ʘ) #gotujzwykopem
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c3731c4becbc39b73f2469bce40590b42deeaddd53246e1e1ba6ab8dd9b4bfed,w150.jpg)
Poziom trudności. Gra jest zbyt prosta żeby być RPG - Gra jest po prostu zbyt prosta. Wszyscy się śmiali z recenzentki która powiedziała że nigdy nie użyła craftingu i innych mechanik. No właśnie bo po co?
Na poziomie - Bardzo Trudnym, bez najmniejszego problemu przeszedłem całą grę na PODSTAWOWEJ snajperce z początku - BARDZO TRUDNYM. Bez użycia wszczepów,granatów czy hakowania (sic!)
Nie mamy limitu używania apteczek - gameplay wygląda jak w Diablo. Robi się czerwony ekran to klikasz potka, leczysz się na full i walczysz dalej.
Wyobrażacie sobie takiego Fallouta, w którym na początku gry dostajecie 1000 stimpaków oraz Karabin którym spokojnie możecie grać do końca gry. Tak wygląda balans według redów w Cyberpunku. Ale nawet jeżeli przyprawimy danie za kucharza - i sami zaczniemy sobie utrudniać zabawę nie używając apteczek. To większość buildów jest zbyt silna - Snajperka, Rewolwer, Katana, Hakowanie ... Wszystko z tego zabija na strzał lub dwa. Jeżeli zaczniesz upgredować bohatera, oraz używać tego co wymieniłem, cyberpunk staje się bezcelowym samograjem na poziomie gier Heavy Rain (nawet reżyserowane sceny pościgów, są oskryptowane tak że możesz nic nie robić a wygrasz).
Nie wymusza na nas do korzystania z jakiejkolwiek dodatkowej mechanik. W innych RPG zawsze mamy - efekty trucizny, krwawienia - jakieś debuffy. Różne rodzaje przeciwników, kiedy gramy danym stylem to niektóre lokacje będą dla nas trudniejsze, zmuszając do spokojniejszego podejścia.
A tutaj nic - mamy dwa rodzaje przeciwników. Zwykły i Silny. To tak jakby w Gothic'u występowały tylko cieniostwory i ścierwojady. Albo zabijasz przeciwnika na jednego strzała, albo to on zabija na strzała ciebie. Poważnie!
Konstrukcja gry powinna być taka, aby gracz czerpał wyzwanie z rozgrywki, i potrzebował stopniowo używać nowych mechanik. A tutaj? Przeszedłem całą gra na "Bardzo Trudnym". Zginąłem kilka razy - najczęściej z brawury i braku chęci na "udawanie" że gram.
Pominę fakt że 90% gry można przebiec - struktura wygląda tak że masz dojść do checkpointa kiedy ci się uda to przeciwnicy znikają. Dopiero w ostatnim zadaniu w grze naszym celem jest pokonać wszystkich strażników! Nie ma tutaj sztucznej inteligencji, przeciwnik działa na zasadzie - potrzebuje dwóch sekund żeby na ciebie zareagować, potem strzela kilka razy - nigdy nie trafia i dopiero od tego momentu zaczyna stanowić zagrożenie (najczęściej zabije cie jednym trafieniem ,jeżeli ma czaszkę nad głową). Występują w grupach 4 - 5 osób, zdążysz zabić wszystkich, zanim ci się ztrigerują.
Poniżej film jak przy użyciu zwykłej snajperki którą dostajemy z questa gdzieś na początku gry. Bez dodatków, bez wszczepów, bez problemu zrobiłem BARDZO TRUDNE wyzwanie, na poziomie BARDZO TRUDNYM, mając niski poziom postaci - skończony tylko wątek główny - bez side questów, wyzwań etc. Tutaj występują fundamentalne braki w gameplayu.
#cyberpunk2077
Komentarz usunięty przez autora
Te aktywnosci poboczne
Jak masz 15lvl to przeciwnik zabije cię na hita a ty mu nic nie zrobisz. Masz 17lvl Zabijesz go na hita.
W jakim RPG bez broni skilli dodatków czy czegokolwiek możesz zabijać end gemowych przeciwników. Wszystko jest uzależnione od poziomu, masz poziom wroga to możesz go zabić gumowa pałka
@trejn: Śmiali się, bo na tym stwierdzeniu praktycznie skończyła temat. Gdyby opisała to tak jak ty, to nikt by o tym nie zająknął. Ten wpis dosłownie bije na głowę poziomem analizy mechaniki gry pewnie wszystkie, a przynajmniej lwią część przedpremierowych recenzji. To tak na marginesie
Z wszczepów też nie korzystałem. Po akcji w Pacifice wybiłem wszystkich i wpadły mi tam jakieś hacki to dla zabawy je dodałem. Zamiast się skradać i hackować przeciwników, łatwiej (i szybciej) było wyciągnąć bron i ich
Jak grasz i zmieniasz tylko broń na lepszą co jakiś czas, która najczęściej jest nagroda z misję główne to, fun z gry bliski zeru. Pach jeden strzał i idziesz dalej. Nie wiem jak banalnie musi być używając wszczepów i innych mechanik gry
Z tym niekończącym uleczaniem się przypomina mi się Watch Dogs. Gdy zginąłeś w czasie strzelaniny to respawnowałeś się z taką ilością amunicji z jaką ją zaczynałeś xD. Ubywało przeciwników, a tobie wracała amunicja xD.
@trejn:
HEJ, ZNAM TĄ GRĘ
To arcadowy Time Crisis
"hurr durr Skyrim za prosty moj archer zabija wszystkich na strzala krytem z ukrycia" ¯\_(ツ)_/¯
To strasznie #!$%@?. Aby przeżyć powinieneś MUSIEĆ się schować za czymś by obrywać jak najmniej.
Powinien byc do tego jakiś suwak trudności 1-5 gdzie masz na początku 3 i
! Myślałem ze pięsci są słabe ale ci którzy go zbudowali też mówią że zabija jednym uderzeniem
@agnieszka-baum: Jak w Andromedzie, zabiłbyś NPC-a (jak by się dało) byle by skrócić sobie męczarnie. W Wiedźminie zawsze człowiek czuł się doceniony a tutaj jak mi się nie spodoba jego ubiór dostanie tak samo kataną potraktowany.
@K_Feras_P: Chyba coś ci się w głowie poprzestawiało. Gothic był chyba jedna z pierwszych gier w których trzeba było mieć timing przy atakach.
https://www.wykop.pl/link/5854701/cyberpunk-2077-98-opcji-dialogowych-nie-ma-zadnego-wplywu-na-przebieg-fabuly/#
które sprowadza się do:
wołam opa @Kliko
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kewnug/a_list_of_cut_content_48_min_gameplay_comparison/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Miałem być cichym zabójcą ale znudziło mnie klikanie na radiu by odwróciło uwagę KAŻDEGO wroga, którego potem jak debila mogę zajśc od tyłu. Nuda. W końcu spróbowałem walki bronią białą. Gdy pierwszy raz spojrzałem na staty to nie mogłem uwierzyć.
https://www.wykop.pl/wpis/54325675/cyberpunk-2077-czyli-jak-naobiecywac-wykorzystac-j/
https://www.wykop.pl/wpis/54348475/maksymalny-rozmiar-save-a-w-cyberpunk2077-ustawion/