Wpis z mikrobloga

https://www.facebook.com/quazTV/posts/3529060523856154
"...Ubisoft nigdy nie wypuścił aż tak niedokończonego Asasyna..."

o ja #!$%@?, dobra pany, tak na serio, już wszystko wiem w sumie co chciałem.
wrócę tu za ~pół roku. (ta #!$%@?, odpalisz tag za 10 minut znowu)

w sumie podobny ruch zrobiłem z #rdr2 i przeszedłem na spokojnie dopiero w tym roku, a podobno zaraz po premierze też była kupa. essa!

edit: chyba, że patch premierowy będzie wybitny ale wątpię xD

#quaz
#gry
#cyberpunk2077
  • 16
@loungemacher_ niech Ubisoft naprawi sejwowaniee Watch Dogs bo od czasu premiery na Xbox series x nie mogę w tą grę grać jak i wszyscy co mają tą grę bo sejwowanie nie działa. Praktycznie płyta leży. A kupiłem grę by sobie czekać na cyberpunka i się doczekałem xD
@loungemacher_: tylko Rdr2 był super i różnorodny a Valhalla to zestaw krótkich questlajnów z idiotycznym scalingiem przeciwników i w dodatku eq tak jest mniej niż w rzeczonym Rdr2. No iście zajebista gra. Rdr2 kupiłem na premierę i nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na tą grę.
@Baccon: no ja po rdr jestem do teraz zachwycony okrutnie i często przeglądam board na reddicie albo na yt filmiki xD zresztą, skoro ludzie 2 lata po premierze nadal odkrywają nowe rzeczy to kuuuurwa, o czym my mówimy xD
@loungemacher_: Taaa. quaz jak zwykle wyolbrzymia, koloryzuje i dramatyzuje. Chyba nie grał w Unity po premierzy. Z resztą przestałem go oglądać już dawno o zauważyłem, że ma skłonności do przesady przez jednoczesnym pomijaniu istotnych kwestii. Mam wrażenie, że kiedyś był bardziej rzetelny albo po prostu kiedyś nie dostrzegałem jego "stylu".

Wszyscy youtuberzy jakich relacje oglądałem mówią o błędach - ale nie o błędach krytycznych. Dominują glicze graficzne i problem z kolizją
@Tratak: Dzięki za ;tldr. W piątek sobie sprawdzę te bugi na własnej skórze. Cieszę się, że po zczarnolistowaniu ponad 20 ludzi w końcu można normalnie odczytywać co ktoś do mnie pisze na tagu
@loungemacher_: Taaa. quaz jak zwykle wyolbrzymia, koloryzuje i dramatyzuje. Chyba nie grał w Unity po premierzy. Z resztą przestałem go oglądać już dawno o zauważyłem, że ma skłonności do przesady przez jednoczesnym pomijaniu istotnych kwestii. Mam wrażenie, że kiedyś był bardziej rzetelny albo po prostu kiedyś nie dostrzegałem jego "stylu".


Wszyscy youtuberzy jakich relacje oglądałem mówią o błędach - ale nie o błędach krytycznych. Dominują glicze graficzne i problem z kolizją
SmugglerFan - >@loungemacher_: Taaa. quaz jak zwykle wyolbrzymia, koloryzuje i dramat...