Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
W którym kierunku jest więcej możliwości, rozwoju, późniejszego spokoju ducha, ale i zarobków?

Postanowiłem, że zapytam anonimowo bardziej doświadczonych finansistów i ludzi, którzy kończyli uniwersytety ekonomiczne lub zaczynali w finansach i mają jakieś doświadczenie.

Którą ścieżką warto podążać? Która jest bardziej obiecująca?

Jestem 21 letnim studentem rachunkowości i controllingu

Korporacje i duże firmy, gdzie łatwo się dostać, ale w 90% robi się zadania na zasadzie kopiuj+wklej przez 8h...
czy
Małe firmy, biura rachunkowe w których więcej się nauczę rachunkowości i pójdę w swoim kierunku (rachunkowość/controlling)?

#pytanie #pracbaza #ksiegowosc #korpo #rozwoj #fir

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5fcdc66ac3fc8b000a7750f2
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Wesprzyj projekt
  • 20
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Nie jestem absolwentem kierunku ekonomicznego, ale pracuje „w branży”. Z oczywistych względów nie będę na portalu ze śmiesznymi obrazkami pisał, gdzie i w jakiej roli pracuje. Jak chcesz o coś dopytać, to priv. Poszedłbym w audyt, bo z audytu są dobre exit opportunities - dość łatwo uciec na CFO po paru latach.
  • Odpowiedz
@aks_762: xD chciałbyś. Po pary latach na CFO dobry jestes. Po 3 latach w big4 jak bedziesz mial szczescie to Cie wezmą moze gdzieś na seniora w GL. Wiem ze sa rozne firmy ale na CFO to serio musisz byc ogarniety a przez pare lat to conajmen 5-6 lat doswiadczenia
  • Odpowiedz
@excelfinance: Dobrze, ze znasz wielu CFO ex-Big4. W takim razie przepraszam, oczywiście się myliłem, exit opportunities po audycie są #!$%@?. Btw gdzie ja napisałem ze po 3 latach w big4 się zostaje CFO, przypomnij proszę?
  • Odpowiedz