Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#gsm #lajtmobile #plus #play #telefony Hej, sorry za spamson, ale jestem zielony w temacie.
Odkąd posiadam telefon (będzie z 15 lat) zawsze miałem prepaida, bez abonamentu. Niestety nadeszły czasy, że muszę zasuwać służbowo na własnym telefonie i same smsy miesięcznie mnie kosztują 50zl w Play.. stąd postanowiłem uciec w jakiś tani abonament, miejmy nadzieje, że z lepszą jakością sieci w moim mieście niż Play. Widzę fajną ofertę sieci Lajtmobile (otvarta, ponoć współpraca z Plus) - 18zl/mc z 21GB sieci i darmowymi sms i rozmowami do wszystkich sieci.

Pytanie jak wygląda przeniesienie numeru - czy można łatwo i bezboleśnie przenieść numer z prepaida na abonament? Rozumiem, że muszę najpierw kupić kartę SIM nowego operatora... a co z prepaidem? Jak mam tam kilkadziesiąt PLN na koncie - czy da się je jakoś odzyskać? Ktoś może przenosił się z numerem z prepaida na abonament i mógłby naświetlić?
  • 25
@jatylkonapiwo: Niepewny czy przyszedłeś tutaj reklamować otvartą czy nie.

Dodaj do tego 18zł + 5zł bo jak nie to będzie ci obrzydzać życie spamem marketingowym.
Dodaj bomby w postaci:
Wap billingów, sms premium, braku rlah, błędnie rozliczanych faktur czy jak pojedziesz pod ukraine/białoruś to ci #!$%@? takt na internet 35zł/100kilobajtów i bujaj się z reklamacją.

W prepaidzie nie ma takich problemów. A za 23zł masz full ofert każdego opa/mvno.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@qvcijhkuszgjrbigqsjdtffienxdgdmua: nie nie, absolutnie nie reklamuje nic. Ewentualnie antyreklamuje zasieg playa w malopolsce, bo roznie z nim bywa. Jedynie mnie 40gr za minute i 30gr za sms w playu lekko irytuje i szukam alternatyw - te siec znalazlem jako ciekawą na papierze... Ale juz mnie wyjasnoono i wlasnie zmienilem taryfę. Dzieki :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0