Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mieszkam w toksycznym miejscu. Nie tylko dom ale i osiedle. Jestem po studiach i nie chciałam isc do pracy za 2,5k pln wiec czekalam, czekalam i w koncu sie udalo. Korporacja-praca zdalna za 3,5k pln netto. Zaczynam w przyszlym tygodniu szkolenie i zastanawiam sie czy to ma sens. Bardzo sie ciesze, ze podlapie skillsy ale czy ta pensja pozwoli mi sie utrzymac samej w miescie wojewodzkim gdzie znajduje sie firma? W domu ciagle burdy, klotnie juz mam dosc. Niestety na razie boje sie przeprowadzic bo to okres probny 3 miesiace z czego 3tyg to szkolenie. Pozniej jak sie sprawdze to umowa na czas nieokreslony i bede mogla stad uciec ale myslicie ze dam rade sie utrzymac za te pieniadze? Nie chce z nikim mieszkac wiec rozwazam prace fizyczna za granica z powodu wyzszych zarobkow. Strasznie sie boje co bedzie ale w domu juz nie daje rady. Jak sie wyprowadze to juz tu nie wroce. Nie wiem co mam robic.
#pracbaza #emigracja #zarobki #rodzina #korpo #logikarozowychpaskow

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f9b3b960860c8092cf49435
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Wesprzyj projekt
  • 28
@AnonimoweMirkoWyznania: Przede wszystkim to zmien nastawienie bo po sposobie wypowiedzi probujesz brzmiec jak jakas ofiara losu, a tak naprawde masz normalna zwykla sytuacje, fajna perspektywe na przyszlosc i normalne zycie przed soba (stabilna praca w korpo ktora da ci rozwoj, szkolenia, pieniadze, ulozy kariere zawodowa i w perspektywie da ci rowniez podwyzki).

Przestan sie uzalac, tylko zacznij dzialac, nawet wyprowadzka z domu juz dawno powinna sie odbyc bo mieszkanie w miejscu