Wpis z mikrobloga

Typowe dla windowsa rozpierniczenie plików aplikacji po całym kompie zamiast zrobić to jako kontener i trzymać w formie jezdnego pliku. Coś jak w Linux albo OS X gdzie jedną ikonkę przeciągasz z pobranych do folderu aplikacje i masz zainstalowane. Dane aplikacji też leżą w jednym miejscu i system okresowo je sprząta gdy nie ma takiej apki. A w windowanie jak w lesie i cyk format co jakiś czas bo muli
@a2t1: A to ProgramData, a to AppData, a to w folderze z grą, na Steamie znowu gdzieś indziej, a to w Saved Games, Dokumenty, Publiczne Dokumenty... Oszaleć można. (°°


@GabWhite: Zastanawia mnie czy tak trudno #!$%@? ugadać się na jeden system zapisów gry, ze sterowaniem w grach jakoś nie mają problemów i w każdej grze steruje się podobnie.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@a2t1: jak często grzebie się w plikach z sejwami? Jeżeli coś już się stanie i jest taka potrzeba to naturalnym odruchem jest zajrzeć do folderu z całą grą. Wkurza ten porozrzucany bajzel ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@zdzijak: Bo to jest tak że jeśli miałbyś różne konta logujące się w systemie to żeby każdy miał swój prywatny zapis, a nie we wspólnym folderze gdzie każdy użytkownik ma
@dragranis @Kumagoro : Akurat Human Fall Flat jest na Unity, a ich wbudowany system PlayerPrefs właśnie zapisuję to do rejestru ;) Każdą liczbę, boola czy serializowalne do tekstu prefsy jeśli chcesz. Gdyby robili coś własnego, to druga opcja którą unity mocno wspiera to AppData.
bo tam jest bardzo łatwo zapisać. To nie znaczy, że w folderze z gra jest trudno, ale w folderach predefiniowanych jest bardzo łatwo bo każdy ma taki sam.


@qubeq: Jak trudne jest wzięcie %Folder instalacji%/save?