Wpis z mikrobloga

Narazie tego nie ma, bo rynek aut w pełni elektrycznych jest młody i pod względem oferowanych zasięgów musi jeszcze wiele dokonać. Trwałość takich baterii (dla tesli od 300 000 do 500 000 mil) robi wrażenie. Po upowszechnieniu się EV trwałość drastycznie spadnie na zasadzie +1 miesiąc po gwarancji i konieczna wymiana o koszcie 80% wartości pojazdu. Tak też pojawi się planowanie postarzanie produktów.
@Niles: Ale wiesz o tym ze akurat w nocy to na braki w dostawach prądu narzekać nie można? Wręcz nie ma co z nim wówczas robić wiec akurat takie auta podpięte do ładowania na noc sieci by szczególnie nie przeciążyły. Myślisz ze czemu w nocy są tańsze taryfy? Albo elektrownie szczytowo-pompowe które maja ujemny bilans energetyczny to w jakim celu wymyślono?
Za chwilę tak będzie w całej Europie Zachodniej i USA.


@cieliczka: nie ma na to najmniejszych szans, że to będzie "za chwilę" XD A dlaczego w Norwegii czy Holandii są takie cyfry to już ci wyżej wyjaśnili - kwestia opodatkowania. A Norwedzy mieszkający na północy gdzie jest naprawdę zimno podobno sypią takie wiązanki na elektryki, że uszy puchną XDDD