Wpis z mikrobloga

@cieliczka: kasa na granty się kończy dlatego EU nakłada coraz większe podatki na auta spalinowe. Chodzi o to, że obecnie nie da się zbić ceny auta elektrycznego do poziomu takiego samego auta tylko że z silnikiem spalinowym więc przez narzucenie podatków ceny aut podskoczą do cen elektryków i granty nie będą potrzebne. Nie dość że EU zarobi na podatkach to nie będzie musiała wydać grosza na granty. I to nadal
  • Odpowiedz
kasa na granty się kończy dlatego EU nakłada coraz większe podatki na auta spalinowe. Chodzi o to, że obecnie nie da się zbić ceny auta elektrycznego do poziomu takiego samego auta tylko że z silnikiem spalinowym więc przez narzucenie podatków ceny aut podskoczą do cen elektryków i granty nie będą potrzebne. Nie dość że EUU zarobi na podatkach to nie będzie musiała wydać grosza na granty. I to nadal będzie "zielona polityka"
  • Odpowiedz
Sieć nie wytrzyma takiego obciążenia


@przeczki: czy ja wiem, pamiętaj że rafinacja ropy naftowej też pochłania spore ilości energii elektrycznej
gdzieś widziałem szacunki, że przejście na elektryki 1:1 spowodowałoby niewielki wzrost konsumpcji energii elektrycznej - natomiast problemem byłaby sieć dystrybucyjna
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cieliczka: biorąc pod uwagę, że do nas najczęściej ok 10 letnie auta, to to zmiana dotrze do nas z co najmniej takim opóźnieniem za zachodem. A cła zaporowego na auta z unii nie wprowadzą, bo po co się bawić w złomowanie u siebie za ciężkie pieniądze skoro można się pozbyć problemu i sprzedać auta na wschód?
  • Odpowiedz