Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Studia - najgorzej

Mam już dość, młodzi: NIE IDŹCIE NA UNIWERSYTET WARSZAWSKI! Studiuję dwa kierunki. Absolutna porażka! Dzwonisz dwa dni do dziekanatu, nikt nie odbiera, a jak odbiorą, to obiecują, tak, jutro prześlemy potrzebny papier. I co? I nic, osobiście trzeba się fatygować. Dwa zajęcia w tym samym czasie z dwóch kierunków? A kogo to obchodzi? Opiekun roku nie odpowiada na nic, prodziekan ma zwolnienie lekarskie, dwa tygodnie na rozpatrzenie jakiegokolwiek podania to normalka, a na koniec nie chcą umożliwić człowiekowi zmienienia grupy ćwiczeniowej, bo przecież dam radę być w dwóch miejscach na raz. Na ćwiczeniach? Uczestniczyć, mówić, wszystko? Ku*wa

Dawno nie byłem tak wściekły, ale już nie mogę, ja tylko chcę mieć normalnie zajęcia, a z nikim nie mogę się realnie skontaktować, ludzie mają nas w dupie i nie odpowiadają na maile, telefonu odebrać nie łaska, na podania przez USOSa odpowiadają "nie zgadzam się" i tyle, bez uzasadnienia, bo po co ci robaku?

Idę sobie piwo wypić, bo już mnie trafia, mało mi brakuje do rzucenia tego w cholerę i pojechania w Bieszczady.

#studia #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f73636cf49ad326e7b1bceb
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 13
@AnonimoweMirkoWyznania: dwa kierunki gównostudiów jednocześnie? mnie to zawsze śmieszyło :) nie uważam się za jakiegoś matoła ale zawsze dla mnie było śmieszne jak to ludzie z uniwerków się chwalili ale to trudno i w ogóle dwa kierunki robią na raz :) jednego kolesia nawet znałem że robił 3 :D A jak na polibudzie mnie cisnęli jak dziką szmatę to dziwie się jak skończyłem terminowo jeden kierunek. To chyba coś mówi o
jednego kolesia nawet znałem że robił 3