Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 126
@United: Przecież wystarczy zrobić zaznaczenie, później ścieżkę z niego i narysować wzdłuż ścieżki xD

  • Odpowiedz
  • 58
Nie czepiam się obrazka, tylko chcę się podzielić swoim przeżyciem, bo częściowo się utożsamiam z tą pastą.

Do niedawna używałem tylko Linuxa - w pracy i prywatnie. Niby było spoko, znając terminal i cały ten ekosystem da się żyć. Potem jednak przesiadłem się na MacBooka. Nagle codzienne życie stało się jakieś takie.. proste. Rzeczy po prostu działają i nie trzeba spędzać nad wszystkim nie wiadomo ile czasu, żeby to włączyć. A, no
  • Odpowiedz
Rzeczy po prostu działają


@sayda: acha, jak używasz komputera tylko do obsługi przeglądarki i jednego programu to ok. Spróbuj w macOS odinstalować program zainstalowany z pkg.
  • Odpowiedz
  • 9
@ksiak na co dzień pracuję jako programista. Z tego co wiem, a chyba coś kojarzę, to wystarczy go wrzucić do kosza i zrobione.

Nawet jeśli nie to przez 2 lata nie miałem żadnego problemu. Może miałeś gorsze doświadczenia, nie wiem. Ja opisuję jedynie swoje i nie chcę się kłócić o to, czy każdy czuje dokładnie tak samo jak ja, bo już teraz wiem, że tak nie jest
  • Odpowiedz
na co dzień pracuję jako programista. Z tego co wiem, a chyba coś kojarzę, to wystarczy go wrzucić do kosza i zrobione.


@sayda: to działa tylko w przypadku instalacji z .app
  • Odpowiedz
@United: Przecież wystarczy zrobić zaznaczenie, później ścieżkę z niego i narysować wzdłuż ścieżki xD


@msichal: i serio nie można w GIMPie zrobić by zamiast chodzić napalili wbudować po prostu opcje tworzenia koła? xD nawet Paint to umie
  • Odpowiedz