Wpis z mikrobloga

Zwróciłem laptopa na allegro za 2,5k zł (od supersprzedawcy 98,7%). Zapakowałem go lepiej niż oni mi go zapakowali (nawet zrobiłem nagranie telefonem jak go pakowałem, oni mi go przysłali jedynie w kartonie, a ja go zapakowałem w folię bąbelkową i stretch), a oni mi odpisali, że laptop uległ uszkodzeniu podczas transportu i mogą mi albo zwrócić laptopa albo zwrócić 300 zł mniej. Co można zrobić w takiej sytuacji? Zapytać się ich co zostało uszkodzone?

To treść ich wiadomości:

Laptop z uwagi na bardzo słabe zabezpieczenie w transporcie, uległ uszkodzeniu. Możemy zrealizować zwrot pomniejszony o kwotę 300,00 PLN z uwagi na powstałe uszkodzenia, byłaby to kwota 2199,00 PLN. Prosimy o informację czy jest Pan zainteresowany zwrotem środków czy też odesłaniem laptopa.

Odnośnie zgłaszanych problemów z urządzeniem - laptop nie miał zainstalowanych sterowników, zgodnie z opisem aukcji. Po ich instalacji zarówno touchpad jak i karta sieciowa działają poprawnie.


#laptop #laptopy #pytanie #allegro #prawokonsumenckie #pytaniedoeksperta
  • 92
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fefler ja dostalem bardzo podobna regulke ale przy zwrocie butow. Nigdy nie mialem takiego problemu kupujac i zwracajac bezposrednio z nike. Raz sie skusilem na sklepkoszykarza i buty byly za male. Odeslalem buty a Ci mi wrzucili ten sam schemat tylko ze buty byly uzywane i moga mi zwrocic 50% kwoty xD mysle ze to nowa furtka na przycebulenie lub odstapienie od zwrotow
  • Odpowiedz
@fefler: nie wysyłaj nagrania, niech nie wiedzą jakie masz dowody na swoją niewinność teraz snują domysły. A nie płaciłeś czasem kartą? Nie wiem czy dało by się podciągnąć pod charge back
  • Odpowiedz
Jak coś to użytkownik APOLLO_RZESZOW czyli raczej niezbyt znany sklep


@fefler: jak się nie jest z rzeszowa to mało znany
przestałem ich brać pod uwagę w momencie w którym potrzebowałem jednej płyty dvd do zgrania sobie czegoś a tylko oni byli jeszcze otwarci w sobotę
typ mi kładzie płytę na stole, mówi że zeta pięćdziesiąt, ja się pytam czy dostanę do tego jakąś kopertę, a on że tak, płatne 30
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kupuje_bulki_w_almie: niby za co? Przecież zawsze że sklepu zamawiałem. Nawet napisałem do nich, żeby mi wysłali myszki z outletu, bo i tak będę je zwracał, to odpisali, że nie (xkom)
  • Odpowiedz
  • 0
@fefler opie kuźwa.

Przestań bawić się w grzeczności, tylko wal poprzez Allegro i otwieraj sprawę. Jak będą Ci pieprzyć o zmniejszeniu hajsu, to dalej molestujesz allegro i podążasz za wskazówkami. Serio, to nie jest trudne...

Ze sklepem nie prowadzisz ŻADNEJ dyskusji skoro Ci już pokazali, że to Janusze
  • Odpowiedz
Spisali protokół szkody z kurierem? Tak - problem firmy kurierskiej. Nie - ich problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@chwed: uważaj, bo w protokole zapewne jest, że paczka zapakowana, bez uszkodzeń itp.
  • Odpowiedz
@Reiter: Ale to nikogo nie obchodzi czy i co tam kurier napisał, kurier przyjął paczkę czyli teraz on odpowiada, on nie jest stroną w ogóle i tyle, a oni mu wciskają totalny kit.

@fefler: Zapakowałeś bardzo dobrze, a oni ci piszą, że to według nich nie jest paczka nawet, no to czyli kłamią skoro wiesz jak zapakowałeś i było ok, to albo kurier grzebał, tak czy siak, nie
  • Odpowiedz
@neoandrew: chyba żartujesz. Kurier nie odpowiada za przesyłkę, za jej stan. Może być zapakowana rzecz, a mimo to jest uszkodzona. Gdyby było jak piszesz, to każdy na np. allegro sprzedawałby uszkodzony sprzęt np. uszkodzona matryca w laptopie, jako sprzęt nowy. Pakujesz, wysyłasz, gość kupił i co? Kto odpowiada? Kurier, bo zapakowałeś uszkodzone, a wysłałeś jako nowe?
  • Odpowiedz
ʖ


@fefler: jak można zapakować laptopa tylko w folie bombelkowa i strech(chyba że dałeś 40warstw tego bombka). Sam pracuje w sklepie internetowym i to co robią klienci wola o pomstę do nieba. Potrafią zwrócić elektronikę, naklejając jedynie etykietę na produkt, nie pakując w nic. My jednak zwracamy klientom całą sumę, jednak nie dziwię się innym sklepem, że tego nie robią,skoro mają do tego prawo. Inna sprawa, że z tym protokołem
  • Odpowiedz
@fefler: miałem w zasadzie taką samą sytuację, sprawę rozwiązał chargeback, po 7 dniach miałem pieniądze z powrotem i nawet nie musiał się o nic kłócić ze sprzedawcą, niech on się kłóci z bankiem :)
  • Odpowiedz