Aktywne Wpisy
ziomus13 +993
Wczoraj córa 7lvl chciała siedzieć w domu. Wyciągnąłem ją siłą na spacer, razem z 0,5 rocznym latoroslem. Bez żony, bo zabrała się za porządki. Zabrałem ją najpierw do lasu, gdzie widziała sarny i mnóstwo ślimaków. Później na łąkę, gdzie ogladala sobie krowy. Na koniec na stację i pojechaliśmy sobie pociągiem. Połaziliśmy po mieście i po 1h pociągiem powrotnym wróciliśmy. Całość trwała 3,5h. Córa stwierdziła że to był cudownie spędzony czas. Nie sądziła,

nobody_here +470
Święty grall odnaleziony w czeluściach szafki to teraz szykują się #tosty przez miesiąc
źródło: temp_file445917289769121710
Pobierz




źródło: comment_1598901039uRbm9hOF2VdSGKt800AiDf.jpg
Pobierzźródło: comment_15989012108IFt1t2JVR2c3YTttaj9aZ.jpg
Pobierzniestety to co napisałeś jest bez sensu. Te reklamy nie sprawiają, że produkt jest mi obojętny. Kojarzy mi się negatywnie. Może jest grupa ludzi na których to działa i faktycznie wpłynie to na ich decyzję w przyszłości ale są osoby jak ja czy Mjau, które podejmą decyzje o skorzystaniu z oferty konkurencji bo ten konkretny produkt kojarzy
@memiusz: uprościłeś temat w tak absurdalny sposób, że aż trudno to skomentować xD. Jeśli reklama będzie budzić negatywne emocje, to ludzie będą uniknąć kontaktu z marką. To tylko dowód anegdotyczny, ale sam skreśliłem kilka firm, bo działały mi na nerwy ich kampanie marketingowe.
Gdyby marketing był tak prosty, jak Ci się wydaje, to nie zajmowałaby