Wpis z mikrobloga

#banki #mbank #pytanie #esacz

@ZespolmBanku jak to jest, że w połowie lipca odzywam się do Was na mCzacie, żeby się upewnić, że spełniam warunki otrzymania premii 140 PLN za otwarcie u Was konta i dostaję odpowiedź od pracownika, że wszystko cacy i hajs wpadnie do końca lipca.

Dzisiaj piszę ponownie żeby spytać co się stało, że do tej pory nic nie wpłynęło i dowiaduję się, że mogę sobie reklamację złożyć.

Wy poważni jesteście? Warunków własnej promocji nie przestrzegacie i liczycie, że ludzie jak pelikany będą łykać zarzutkę żeby założyć konto, a potem nie będzie im się chciało kopać z Wami pismami i machną ręką na premię?

Brak profesjonalizmu pełnym ryjem - okazuje się, że nie tylko jeśli chodzi o appkę mobilną.
Pobierz tomek_olo - #banki #mbank #pytanie #ęśąćż

@ZespolmBanku jak to jest, że w połowie ...
źródło: comment_1597136702Q7vETGwKnLYhQChiki2buY.gif
  • 14
@tomek_olo: to mBank, nie oczekuj za wiele. Mi od kwietnia nie potrafią odzyskać kasy od Ryanair, nawet sam Ryanair przelał już kasę, tylko na koncie jej nie ma. A co konsultant, to inna odpowiedź. Nie pasuje, złóż reklamację. Po 3 miesiącach dostaniesz odpowiedź: przepraszamy.... bla bla bla, ale nic z tym nie zrobimy bla bla bla. Jak nie pasuje idź do sadu.
@tomek_olo, napisz nam z jakiej promocji korzystałeś i kiedy zakładałeś rachunek? Będziemy mogli zweryfikować kiedy powinieneś otrzymać premię. Przykro nam, że sposób obsługi na czacie nie spełnia Twoich oczekiwań :(
@tomek_olo: Premię za szybki wpływ i transakcje naliczymy po upływie pełnego miesiąca licząc od tego, w którym przystąpiłeś do promocji (np. jeżeli przystąpiłeś do promocji na koniec maja, to będziesz dokonywać transakcji przez maj i/lub czerwiec, które będą stanowić podstawę do naliczenia; pierwsze naliczenie premii nastąpi za maj i/lub czerwiec). Jeżeli premię naliczyliśmy za maj i/lub czerwiec, to jej wypłaty bank dokona do końca lipca. Jeżeli spełnisz warunki jeszcze w maju,
@ZespolmBanku: Teraz to szanowni sobie "działajcie zgodnie z wytycznymi". Mam nadzieję, że skoro na Mirko tak prędko możecie to sprawdzić to rozpatrzenie reklamacji nie potrwa długo (odgrażacie się, że reklamacje rozpatrujecie 30, a nawet 60 dni).
@tomek_olo uciekaj z tego banku poki jeszcze możesz. Jestem ich klientem premium, pech chcial, ze wzialem tam hipoteke i jestem z nimi zwiazany. Gdybym Ci opisal wszystkie moje problemy, jakie od tego czasu mialem, to bys nawet nie probowal z nimi gadac. Wymienie tylko: zgubienie aktu slubu, podwyzszenie marzy ktedytu o 1,5 pp bez podstaw, przejecie przez hakerow skrzynki pocztowej mojego doradcy, wiec i wszystkich moich danych wrazliwych, sciaganie pieniedzy z konta
Aha, nie gadaj tu z ZespolMbanku bo oni nic nie moga. To agencja PRowa zatrudniona by dbac o ich dobre imie. Nie maja zadnego przelozenia na Twoje konto. Nie ma to sensu.