Wpis z mikrobloga

@Mega_Smieszek: ale nikt Ci nie broni nawalać toporem i do tego ograniczyć swoją walkę. W DSach też mogę napisać, że cios, czar/piromancji, blok, zmiana broni z jednoręcznej na dwuręczna, nałożenie efektu na broń, łuk itd. DSy dają dużo broni i sporo możliwości rozgrywki (magia, tank, gra ofensywna itd.). Idąc Twoim tokiem myślenia to każdą grę można uprościć do 2-3 słów.
@Trybun_Plebejski: no o nie, kratos nie klei sie do przeciwnikow, sa combosy, okienko na parry jest nizsze, w gowie mozesz sobie junglowac przeciwnikow, dogde i roll w wiedzminie maja o wiele za duzo i-frames, rozgrywka jest slabo zbalansowana (OP quuen)

w wiedzminie bardzo latwo bylo mi cheesowac kazdego wroga, wystarczyl dogde, pojedynczy atak, dogde i znowu jedno machniecie mieczem, dzialalo to na kazdego
@Mega_Smieszek ale przecież turlanie w dark soulsach też nie jest insta niewrażliwością, w god of war masz combosy, a w soulsach masz setki przeróżnych broni z różnymi animacjami, atakami i feelingiem, w soulsach też masz kilka slotów na broń i możesz te bronie zmieniać w trakcie walki jednym przyciskiem, do tego masz jeszcze różne czary mary, bomby i inne pierdółki