Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wisemansaid: najlepsza kolaboracja to by była cdp z rockstarem gdzie rockstar robi cała grę a cdp tylko użycza licencji i ewentualnie jakieś logo żeby Polacy się cieszyli xdddd
  • Odpowiedz
@wisemansaid: Mechanika walki w wiedźminie sama w sobie była bardzo spoko, szczególnie jak doszły te ulepszone znaki z dodatków. Największym problemem był głupi sposób skalowania przeciwników.
  • Odpowiedz
Jakim cudem potężnego wiedźmina, zabójcę powtorów moze zabic piesek? Juz nie wspominajac nawet o skalowaniu lvl


@wisemansaid: bo w Wiedźminie nie było jako takiego skalowania. Potwory w danej lokacji miały swój konkretny level. Tylko skopano dwie rzeczy:
- lokalizacja ta była kompletnie randomowa i nie wynikała z niej żadna logika. Idealny przykład to jedno z początkowych zadań pobocznych, gdzie odwiedzamy jakieś kapliczki mając level powiedzmy 10 a nagle na naszej
  • Odpowiedz
@furcio: ano, mi się podobał, nawet Returninga 2.0 AB ograłem z rok temu. Tam pododawali trochę nowych animacji, np jest droga melee pod zręczność i są nowe animki pod to, podobnie jak pod walkę dwoma broniami jednocześnie. Niby banalnie prosty system a jednak trzeba dobrze timingować ciosy i bloki żeby #!$%@?ć przeciwnika znacznie silniejszego od siebie.
  • Odpowiedz