Wpis z mikrobloga

wysłałem USDC 96usdc na gielde Bitpanda, niestety nie otrzymałem środków. Używam do wysyłania / odbierania -portfel ARGENT WALLET.

Nie rozumiem, dlaczego na stronie etherscan.io transakcja jest oznaczona jako „smartcontract” podczas wysyłania przelewu, nie ma informacji o tym tytule - szczególnie w tym celu zrobiłem po transakcji, której nie otrzymałem. Swoj własny test na inny adres USDC

Już wcześniej dokonywałem przelewów przy użyciu tego portfela i prawie natychmiast otrzymywałem fundusze - to mój pierwszy taki problem, kiedy musiałem wejść na stronę ethercan.io i są informacje o jakiejś „inteligentnej umowie” [to pojecie nie jest mi znane ], pomóż mi, nie wiem co robić, ponieważ transakcja nie jest widoczna na liście Bitpanda, podczas gdy saldo konta na etherscan.io wynosi 96 USDC = 85,28 €

Proszę pomóż



#ethereum #pomocy
  • 3
  • Odpowiedz
@anonimusek2014: Kontaktuj się z supportem Bitpanda - prawdopodobnie przelew doszedł, ale nie zaksięgowali.

Możliwe że Bitpanda używa Smart kontraktu do zarządzania swoimi środkami, więc to nie musi być nic alarmujące go
  • Odpowiedz
@anonimusek2014: dziekuje napisalem do nich dostalem taka odpowiedz

„Your case has been forwarded to the appropriate department for processing. Please keep in mind that we implemented this warning message for ERC20 token deposits:

“If you send the tokens from a smart contract, they will be lost. Please also make sure to use enough gas to fund the transaction to this wallet
  • Odpowiedz