Wpis z mikrobloga

@Nienazwany: @Graner: tam skradanie to pół biedy.
Najgorsze, jak są misje z serii "bomba niedługo wybuchnie" albo "główny zły ucieka, złap go", albo "reaktor się przegrzewa, szybko aktywuj chłodzenie" ale nie ma żadnego licznika czasu, a na mapie #!$%@? jest sekretów i zamiast biec przed siebie, strzelając do wyskakujących przeciwników, świetnie się bawiąc, penetrujesz #!$%@? kanał wentylacyjny pod schodami w poszukiwaniu przedmiotów, które co gorsza często przydają się w dalszej
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Shatter: ja przeszedłem raz wchodząc wszędzie na chama i zabijając wszystkich jak leci, a każdą misję powtarzając po 20 razy, bo mnie zabijali xD drugi raz postanowiłem zrobić skradankę i zabijać jak najmniej się da, to jakieś nudne było i przerwałem po 2-3 misjach.
@Stafford: no fajnie, ale ja nie o tym :P
Chodziło mi o to, że masz typowego FPSa i poziom, który w całości jest zrobiony pod hasłem "dynamicznie do przodu", a potem szukasz ulepszeń po kanałach. Ccała masa w większości bardzo ciekawie zaprojektowanych poziomów jest rujnowana przez totalnie niepasujące do fabuły i sytuacji rozwiązania jak wspomniane sekrety.

Podsumowując:
- nie chodzi o to, czy strzelanie jest lepsze od skradania,
- chodzi o
@Stafford: ty w ogóle umiesz czytać ze zrozumieniem?

dlatego do FPSów pakuje się mnóstwo znajdziek i sekretów, bo w innym przypadku gra jest mozolną sieczką


Cały mój argument to "znajdźki i sekrety na pozio0mach zrobionych wyraźnie pod run & gun rujnują zabawę". TAK, RUJNUJĄ ZABAWĘ W SPECYFICZNYCH POZIOMACH, KTÓRE POWINNO SIĘ PRZECHODZIĆ DYNAMICZNIE, A SIĘ CHOLERA NIE DA, CO JEST OBJAWEM ZŁEGO DESIGNU, BO NAKŁANIASZ GRACZA DO POSTĘPOWANIA TOTALNIE NIEZGODNIE Z