Wpis z mikrobloga

Co się wczoraj wydarzyło.. szkoda gadać. Chyba muszę zmienić chłopaka i towarzystwo.

Byłam z chłopakiem na grillu u jego znajomych. Z jego znajomymi nie znam się jakoś bardzo dobrze, ale niektórych już polubiłam. Jest jedna taka dziewczyna, która zawsze mi się księżniczkowata wydawała. Miała całkiem fajnego chłopaka, bardzo go polubiłam. Okazało się, że się rozeszli (jego nie było na grillu). No nic, zdarza się. Jednak bardzo zdenerwowało mnie to, że ta pinda zaczęła jechać po nim. Że był pantoflem, że nie zachowywał się jak facet tylko jak "#!$%@?" itp. Najgorsze było to, że wszyscy się z nią zgadzali, oprócz mojego chłopaka, który nie mówił nic.
W końcu nie wytrzymałam i powiedziałam, że to fajny facet był, miły i dziwne jest to, że po nim teraz wszyscy jadą, kiedy jeszcze 2 tygodnie temu razem się bawiliśmy. Zapytałam kto z kim zerwał, bo mnie to ciekawiło. Księżniczka odpowiedziała, że on z nią zerwał. Spytałam o powód, ona się wykręcała, ale w końcu powiedziała, że go zdradziła.
Powiedziałam, że gardzę osobami, które zdradzają i wg mnie wszyscy są niesprawiedliwi w stosunku do tego faceta. Przecież to nie jego wina, że jego dziewczyna znalazła sobie bolca na boku.
Dziewczyna odpowiedziała, że to właśnie jego wina, bo on miał małego penisa, nie umiał jej zaspokoić, że ogólnie był beznadziejny w łóżku.
Powiedziałam, że nawet jeśli to prawda, to takich rzeczy nie wywleka się publicznie. Zresztą facet tak czy siak nie zasłużył na zdradę.
Oczywiście nikt się ze mną nie zgodził, nawet mój chłopak miał na mnie wywalone.

Posiedzieliśmy jeszcze z godzinkę i wróciliśmy z chłopakiem do domu. No i się zaczęło, że nie powinnam tak bronić tamtego kolegi. Że teraz pewnie wszyscy myślą, że mój chłopak ma małego penisa i jest słaby w łóżko, skoro broniłam tamtego zdradzonego faceta.