Aktywne Wpisy
![Lolenson1888](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Lolenson1888_2IG5IkJoqB,q60.jpg)
Lolenson1888 +851
![Trabancik](https://wykop.pl/cdn/c0834752/b2133055dc3e2a72f06239d3d1bb2b6f04c215594077173ff0f00441f60e7f7d,q60.jpg)
Trabancik +605
Przypominam z rana żeby w pracy robić tylko tyle za ile wam płacą, nie mniej nie więcej. Żadnego wychylania, robienia dodatkowej pracy za darmo, nie #!$%@? innych. #pracbaza
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
U nas zmiany idą raczej w odwrotnym kierunku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Źródło: https://twitter.com/FouadUrbanist/status/1273340165906468865
#urbanistyka #polskiedrogi #ciekawostki
źródło: comment_15925586860bEJh2Pcro33lIDAkDcnCL.jpg
Pobierz@Juzef: źródło - dupa OPa
Można 2x zarobić
@gobi12: wyjaśnij mi proszę dlaczego to pieszy ma mieć pierwszeństwo, skoro to on wchodzi w strefę ruchu kołowego? Jak kierowca opuszcza asfalt i przejeżdża gdzieś przez chodnik, to ustępuje pierwszeństwa osobom na nim się znajdującym, czyli pieszym, ewentualnie rowerzystom. Dlaczego to ma nie działać w dwie strony tym bardziej, że droga hamowania samochodu jest dłuższa niż droga hamowania pieszego?
Po co się tak powtarzać w jednej wypowiedzi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale prawda jest taka, że samochód powinien mieć pierwszeństwo, z takiego samego powodu jak ma tramwaj czy pociąg. Inna sprawa że powinno się na maksa rozbudowywać chodniki, ścieżki rowerowe i pasy zieleni, a im mniej miejsc konfliktowych (przejsc i skrzyżowań) tym lepiej. Nie wiem czy byłeś w Holandii, ale tam, zwłaszcza poza dużymi miastami, jest idealnie - ścieżka rowerowa sobie, a droga sobie.
Wynika to po prostu z uznania tego, że przestrzeń w miastach jest przede wszystkim dla pieszych. Wszystkie działania mają służyć przede wszystkim temu, żeby to oni mieli wygodnie i bezpiecznie. Analogicznie na drogach poza obszarem zabudowanym wszystkie działania mają służyć, żeby kierowcy mieli
Prosta zasada: Chcesz przejść?
TO STOISZ I CZEKASZ, AŻ SAMOCHÓD SIĘ ZATRZYMA I CIĘ PRZEPUŚCI ALBO AŻ BĘDZIE PUSTO. I JAK SĄ DWA PASY TO PATRZYSZ CZY TEN NA DRUGIM SIĘ
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: Litości. Co to za argumenty? Jadąc w mieście masz jechać tak, że w każdym momencie masz móc się łatwo zatrzymać. Stąd masowe wprowadzanie na całym świecie stref TEMPO 30 w strefach zamieszkania. Pieszy nie wchodzi na drogę w mieście, pieszy korzysta z ulicy.