Aktywne Wpisy
General-franco +56
Wreszcie ktoś normalnie i z chłodną głową, bez emocji wyjaśnił o co chodzi z tą aferą. Mam wrażenie, że tylko Konfederacja patrzy trzeźwo na sytuację z Kamińskim i Wąsikiem i nie daje się ponieść emocjom. Sławek elegancko też obnażył hipokryzję koalicji 13 grudnia. Polecam każdemu przesłuchać i DOPIERO wtedy się odnieść zanim się tu zesracie. #neuropa wy przede wszystkim zobaczcie, bo TVN i wyborcza wystarczająco już zryła wam beret.
https://www.youtube.com/watch?v=8sMGAeV5O_0
#sejm #
https://www.youtube.com/watch?v=8sMGAeV5O_0
#sejm #
![General-franco - Wreszcie ktoś normalnie i z chłodną głową, bez emocji wyjaśnił o co ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/69b552006ffd8540a5abd36406b33c75ade72d51ce2026f40b25832798f269fa,w150.png?author=General-franco&auth=d5ccd6891fd5966279f5d08f7cd64e91)
ChrystusPoganin +42
U nas zmiany idą raczej w odwrotnym kierunku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Źródło: https://twitter.com/FouadUrbanist/status/1273340165906468865
#urbanistyka #polskiedrogi #ciekawostki
@gobi12: przepis jest dobry, ale jego egzekucja będzie kosztować życia w tym cudownym kraju, także ja jestem za, a nawet przeciw :( Najpierw trzeba w wielu miejscach skorygować naszą mentalność zanim możemy coś takiego wprowadzić.
1. rozwój infrastruktury,
2. zmiany prawne,
3. edukacja.
Według mnie pierwszeństwo dla pieszych jest jedną z podstawowych zmian prawa, które temu służą. Kolejne to zrównanie prędkości w terenach zabudowanych do 50 km/h przez
Tutaj informacja o planach Warszawy (osobiście nie wierzę w ich tak szybką realizację): https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszawa-docelowo-w-23-ma-byc-strefa-tempo-30-62974.html
Na dokładkę mapka Paryża z istniejącymi i projektowanymi strefami 30. https://dn60005mpuo2f.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/02/map_paris-english-660x453.jpg
@japycz: W mieście masz jechać tak, żeby być w każdym momencie się zatrzymać. W terenie zabudowanym jest szansa, że Ci wyskoczy dziecko na drogę i co też powiesz, że debil wyskoczył jak ty przecież jedziesz
tak czy inaczej, pierwszeństwo dla pieszych w naszych realiach to nieporozumienie i próba zmiany statystyk i ułatwienia życia policji. Bo teraz nie będzie "wtargnął" pod pojazd tylko policja na hurra zacznie wypisywać "wina kierowcy" co jest totalną bzdurą. By wprowadzać takie rozwiązania, najpierw należy stworzyć infrastrukturę, poprawić ją. Usunąć na przykład słupy latarni stojące obok przejśc które zasłaniają pieszych, przerobić skrzyżowania i same przejścia. Dostosować zieleń - tak, często
Czy na