Aktywne Wpisy
General-franco +56
Wreszcie ktoś normalnie i z chłodną głową, bez emocji wyjaśnił o co chodzi z tą aferą. Mam wrażenie, że tylko Konfederacja patrzy trzeźwo na sytuację z Kamińskim i Wąsikiem i nie daje się ponieść emocjom. Sławek elegancko też obnażył hipokryzję koalicji 13 grudnia. Polecam każdemu przesłuchać i DOPIERO wtedy się odnieść zanim się tu zesracie. #neuropa wy przede wszystkim zobaczcie, bo TVN i wyborcza wystarczająco już zryła wam beret.
https://www.youtube.com/watch?v=8sMGAeV5O_0
#sejm #
https://www.youtube.com/watch?v=8sMGAeV5O_0
#sejm #
![General-franco - Wreszcie ktoś normalnie i z chłodną głową, bez emocji wyjaśnił o co ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/69b552006ffd8540a5abd36406b33c75ade72d51ce2026f40b25832798f269fa,w150.png?author=General-franco&auth=d5ccd6891fd5966279f5d08f7cd64e91)
ChrystusPoganin +42
U nas zmiany idą raczej w odwrotnym kierunku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Źródło: https://twitter.com/FouadUrbanist/status/1273340165906468865
#urbanistyka #polskiedrogi #ciekawostki
@Juzef: źródło - dupa OPa
Można 2x zarobić
@gobi12: wyjaśnij mi proszę dlaczego to pieszy ma mieć pierwszeństwo, skoro to on wchodzi w strefę ruchu kołowego? Jak kierowca opuszcza asfalt i przejeżdża gdzieś przez chodnik, to ustępuje pierwszeństwa osobom na nim się znajdującym, czyli pieszym, ewentualnie rowerzystom. Dlaczego to ma nie działać w dwie strony tym bardziej, że droga hamowania samochodu jest dłuższa niż droga hamowania pieszego?
Po co się tak powtarzać w jednej wypowiedzi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale prawda jest taka, że samochód powinien mieć pierwszeństwo, z takiego samego powodu jak ma tramwaj czy pociąg. Inna sprawa że powinno się na maksa rozbudowywać chodniki, ścieżki rowerowe i pasy zieleni, a im mniej miejsc konfliktowych (przejsc i skrzyżowań) tym lepiej. Nie wiem czy byłeś w Holandii, ale tam, zwłaszcza poza dużymi miastami, jest idealnie - ścieżka rowerowa sobie, a droga sobie.
Wynika to po prostu z uznania tego, że przestrzeń w miastach jest przede wszystkim dla pieszych. Wszystkie działania mają służyć przede wszystkim temu, żeby to oni mieli wygodnie i bezpiecznie. Analogicznie na drogach poza obszarem zabudowanym wszystkie działania mają służyć, żeby kierowcy mieli
Prosta zasada: Chcesz przejść?
TO STOISZ I CZEKASZ, AŻ SAMOCHÓD SIĘ ZATRZYMA I CIĘ PRZEPUŚCI ALBO AŻ BĘDZIE PUSTO. I JAK SĄ DWA PASY TO PATRZYSZ CZY TEN NA DRUGIM SIĘ
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: Litości. Co to za argumenty? Jadąc w mieście masz jechać tak, że w każdym momencie masz móc się łatwo zatrzymać. Stąd masowe wprowadzanie na całym świecie stref TEMPO 30 w strefach zamieszkania. Pieszy nie wchodzi na drogę w mieście, pieszy korzysta z ulicy.