Aktywne Wpisy
inko-gnito +3
Ktoś rozumie ten fenomen posiadania jak największej ilości samochodów w polskich domach? Coraz częściej widzę sytuacje, gdzie liczba samochodów=liczba dorosłych mieszkańców+1 i jeszcze do tego traktor xD
Niektóre podwórka wyglądają jak komisy. Znakiem szczególnym tych komisów jest wiek aut. Wszystkie auta są pełnoletnie lub zbliżają się do pełnoletności.
#motoryzacja #samochody #polska
Niektóre podwórka wyglądają jak komisy. Znakiem szczególnym tych komisów jest wiek aut. Wszystkie auta są pełnoletnie lub zbliżają się do pełnoletności.
#motoryzacja #samochody #polska
![affairz](https://wykop.pl/cdn/c0834752/39c6116baf6fa7e8537292a9570b256a953116ae2604b958d1e444ebb1e3485c,q60.jpg)
affairz +15
![affairz - NO W KOŃCU RUSZYLI Z TEMATEM KOPYTA!!
(głosowanie jeszcze w czerwcu)
#nie...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a6e37eda664b8bb532ef7b07d0e2638395d30dacbe6d2bf34de8dd8144a9cde0,w150h100.jpg)
TLDR; Cross dla nooba, max 3500zł, nie bijcie.
Przyszedł na mnie czas, żeby kupić rower.
Jestem totalnym noobem rowerowym. Potrzebuję czegoś do wypadów w okoliczne lasy, trochę jazdy w terenie, ale też z możliwością dojechania 30-40km po asfalcie bez psioczenia na zbyt szerokie opony. Chciałbym po prostu po robocie móc sobie na rower wsiąść i #!$%@?ć po okolicznych leśnych ścieżkach.
Przeanalizowałem artykuły i poczytałem trochę wzajemnego obrzucania się kupą na forach rowerowych. Porównałem sobie moje potrzeby i zapoznałem się z określeniami takimi jak MTB/Cross/Gravel/Trekking.
Uznałem, że najsensowniejszą opcją dla mnie będzie jakiś racjonalny cenowo kross.
Szukam czegoś na akceptowalnym osprzęcie, koniecznie nowego, oczywiście niezawodnego i dającego sporo satysfakcji z jazdy.
Oczywiście przed ostatecznym wyborem będę objeżdżał okoliczne sklepy rowerowe w #poznan, żeby przymierzyć i się upewnić, że to dla mnie.
Z racji zaangażowania w tematy outdoorowe prawdopodobnie w przyszłości będę go jakoś chciał osakwić, ale to raczej plan na 2021.
Jeśli to istotne - kondycję w miarę mam, 180cm wzrostu, 90 kilo żywej wagi.
Zdjęcie z zakresu mojego hobby dla atencji.
#rower #cokupic #turystyka
źródło: comment_1590385435aAd9x4uC0am0AZRKb1QbZp.jpg
Pobierz700 zł tańszy Trans 9 na deore prawdopodobnie lepiej sprawdzi się w takiej jeździe, będzie trwalszy, tańszy w naprawie.
Przecież XT to osprzęt sportowy, to tak jakby założyć alufelgi i opony niskoprofilowe do kombajnu: droższe, a gorsze w użytkowaniu w tym przypadku.
droższe tak - gorsze nie.
No ale to jest kwestia anody, ślizgów uszczelek, smarowania, spasowania, dokładność wykonania, materiałów itd. Po prostu tanie widelce sa tępe ze swej natury niezależnie czy sprężona
Może w DH sie jeszcze stosuje bo sprężyny są bardziej liniowe w dzianiu i pozwalają efektywniej wykorzystać dostępny skok. Powietrze jest bardziej progresywne.
Gravela może być Ci raczej ciężko trafić na dobrym osprzęcie w tych pieniądzach. Wiec lepiej jakiś sprawdzony, dobrze wyposażony crossowy.
Jak na razie moim faworytem jest Caledon DB DR od NORTHTECa. Znalazłem jakąś recenzję na portalu tematycznym i była dość entuzjastyczna, więc poszukam w okolicy możliwości przejechania się na nim i przy okazji porównania z jakimiś innymi konstrukcjami.
Orkana 9M widzę wszędzie w okolicach 4kzł, a nie ukrywam, że te 500-700zł robi w tym przypadku różnicę. Czy warto
No i waga! Cross jakies 14kg a gravel 11kg...
Znajomy też szykował się an MTB, wytłumaczyłem mu co trzeba, wziął jakiś crossowy na wąskich oponach i chłop zadowolony bo płynie sobie
Wołam Was, cni Panowie, bo wczoraj kupiłem rower, więc uznałem, że może Was zainteresować wynik moich poszukiwań i wyborów.
Celowałem w Caledon DB DR od Northteca i pewnie na nim by sie skończyło, ale sklep producenta dał mi znać, że "no jakoś w połowie czerwca chyba będą", i to jeszcze
źródło: comment_1590647983y4M40kqyHWzvfYUcjtlMbF.jpg
Pobierz