Wpis z mikrobloga

@parsiuk: Kwestia tego co Ci się pali w overview na czerwono.

Ale jakby tak strategicznie myśleć nad flotą to i jakieś Logi by się przydały na dupę dla ECM, a tego samego ubrać w passive armor. :)

Tak mi się wydaje, nie wiem czy dałoby się jakoś sensownie z jakimś 800/1600 Rolled Tungstenem latać statkiem mając jeszcze 6 modułów ECM... ;)
  • Odpowiedz
@FilipChG: w zasadzie do ECM potrzebujesz tylko dwóch, najlepiej wymaxowanych - Electronic Warfare i Electronics

EDIT: I jeszcze jest takie coś Projected Electronic Counter Measures :)
  • Odpowiedz
@ReY1990: A nie zapominasz czasem o osobnym skillu do każdego rodzaju ECM? ;> Magnometric/Ladar/Radar/Gravimetric sensor compensation. Do tego warto jeszcze mieć Frequency Modulation, signal dispersion/suppresion hmm... i to chyba wszystko.

btw. chciałem tutaj przeciągnąć skille z evki :F
  • Odpowiedz
@FilipChG: Szczerze, to nie sprawdziłem tego w grze :D posłużyłem się jedynie eve wiki :/ Wychodzi moja niewiedza na ten temat ;__;

chciałem tutaj przeciągnąć skille z evki :F


BTW. itemki w grze wewnątrz chatu są linkowane za pomocą zmodyfikowanego kodu html. Dodatkowo Chrome z Eve obsługuje dodatkowy protokół umożliwiający otwarcie opisu przedmiotu itp. po kliknięciu w odpowiedni link na stronie www otwartej w grze. :D
  • Odpowiedz
@ReY1990: Jeżeli o ECM chodzi to ja też orłem nie jestem :F

BTW. itemki w grze wewnątrz chatu są linkowane za pomocą zmodyfikowanego kodu html. Dodatkowo Chrome z Eve obsługuje dodatkowy protokół umożliwiający otwarcie opisu przedmiotu itp. po kliknięciu w odpowiedni link na stronie www otwartej w grze. :D


A to wiem, na eve university można sobie np. fity ze strony otwierać i zapisywać w grze ;)
  • Odpowiedz