Wpis z mikrobloga

#epapierosy
https://e-dym.pl/zestawy-startowe/4462-4926-tesla-p---r-218w-box-mod.html#/301-kolor-white
Co powiecie o takim zestawie? Szczególnie o tej górze, da ona radę przy paleniu na 140 watach? Będzie to mój 1 sprzęt, jestem totalnie zielony. Wychodzi o wiele lepiej cenowo niż Tesla Punk którą chciałem, bo za samego boxa Punk trzeba zapłacić 200 złotych, a tutaj za 220 mam już z górą. Był też kit z punkiem z górą za 200, ale niestety nie mają już na stanie. Ktoś może sie wypowiedzieć o tym zestawie?
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Parspakop: po co Ci 140W? Przecież płyn to będzie piło jak smok, nie mówiąc o zarzynaniu baterii. Gora od tej tesli ma grzałki z zalecaną mocą 70-90w co io tak jest już dużo.
  • Odpowiedz
@ak44: Wydaje mi się że bardziej u-------a na takiej ilosci watów, mylę się? Jak już mówiłem jestem zielony, a paliłem właśnie od znajomych na 140 watach
  • Odpowiedz
@Parspakop: jeśli nie używałeś nigdy efajek to wystarczy że pare razy się zaciągniesz i poczujesz kopa. Do tego możesz żonglować mocami. Ja zaczynałem od 6mg, teraz robię na 2,5 max 3mg i jest zadowalająco na sprzęcie którego używam. Nie trzeba potężnych mocy aby czuć działanie nikotyny. Przy odpowiednim doborze mocy płynu nawet na podzie możesz zaspokoić głód nikotynowy. Długo paliłeś zwykłe fajki?
  • Odpowiedz
@ak44: Nigdy nie dotknąłem zwykłej, po prostu okazyjnie zacząłem korzystać wśród znajomych, nie pomyślałem sobie żeby samemu kupić, nie odczuwałem takiej potrzeby aż do momentu spróbowania sobie palenia na 140 watach przy mocy 3, nieźle pokręciło w głowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ak44: Czyli królu złoty co powiesz na to, że kupiłbym ten zestaw i palił sobie na tych 90 watach a później wymienił sobie górę na lepszą jeśli będę miał taką potrzebę? Sensownie?
  • Odpowiedz