Wpis z mikrobloga

@table: no :D To jest nawet ten sam Thorus, dokładnie ten sam xD Bo zastanawiałem się jak uzupełnić pracę ludźmi (nie zajmuje się organicznymi obiektami itp) a modelowanie pancerza itp zajęło by mi tyle samo co cała praca. To zabrałem modele strażników z oryginalnej gry i nieco poadresowałem shadery. Na dalekich planach efekt jest satysfakcjonujący.
  • Odpowiedz
@Birdperson: That's epic!!! Przebiłeś oryginał! Bardzo mi się podoba powiększenie samego zamku w stosunku to wizji z gry. Rzeczywiście dominuje nad obozem. Sylwetki Thorusa i strażników niemal nikną w bramie!
  • Odpowiedz
@Birdperson: zajebiste :) widziałbym tutaj ciut mroczniejszy klimat (chociaż już i tak jest bardzo dobrze) i jakby było widać barierę na niebie to w ogóle byłoby mega
  • Odpowiedz
@Birdperson Fajne, klimatyczne, podoba się dla mnie. Jakbym miał się do czegoś przyczepić, to byłyby to zbyt proste ściany, jak w bloku z wielkiej płyty a nie w kamiennym zamku. Załóż swój tag i dawaj więcej (zawołaj jak założysz)
  • Odpowiedz
@loczyn: tak jak wcześniej wspominałem, wzorowałem się nieco na skali obiektów z Vernentide oraz chciałem to nieco przerysować (by było mocno przytłaczające). Ale rozumiem, że może to nie przypadać do gustu :/
  • Odpowiedz