Wpis z mikrobloga

@NVX78: @StarySer: to 20sto letni seat, progów to praktycznie nie ma od rdzy, blacha miękka ja serek topiony, tu starczyło 70km/h dla takiego efektu, zawinęło go bądź pękła mu opona.Byłem strażakiem ochotnikiem ładnych parę lat i też tak szacowałem po stanie auta, po czym kiedy zaglądałem na liczniki w środku byłem zaskoczony.Dwie ameby, nie znam się a wypowiem, reszta debili plusuje, Jezu...
@Stonatlg: i na podstawie zdjęcia potrafisz ocenić z jaką prędkością wpadł na drzewo oraz jak by wyglądał ten sam samochód, ale 20 lat młodszy, uderzający w to samo drzewo? Kiedyś samochody spełniały mniej rygorystyczne testy bezpieczeństwa i oto i efekt. Stan blachy na pewno ma wpływ na strefy zgniotu, ale jest on nieznany. Dlatego się dziwię, że Ty już znasz przyczynę mądralo.
@Stonatlg: pamiętaj, że prędkościomierz się zatrzyma na tym co ustawił silnik krokowy prędkościomierza chwilę przed nagłym odcięciem zasilania. Szedł bokiem, więc odczyt z prędkościomierza mógł być zaniżony względem rzeczywistej prędkości. Ba, w momencie uderzenia nie musiał mieć grubo setki i przyznam Ci rację, że uderzył po prostu niefortunnym elementem pojazdu (słupek B). Ale jak patrzę na to zdjęcie i mając w głowie który to rocznik (im starszy tym bardziej miękka blacha)
@numer_rachunku_karty: też miałem kiedyś to 20 lat , człowiek odkrywa wtedy dużo rzeczy zresztą do teraz mam tak, że chce więcej mocniej i szybciej, ale to chyba każdy tak ma.Facet miał niefart pewnie było ślisko i nie wliczył tego w rachubę i dodał gazu w zakręcie.Nie miał okazji uczyć się na swoich błędach a żeby uczyć się na cudzych był za smarkaty, bo każdy smarkacz myśli, że wie lepiej.W sumie to