Wpis z mikrobloga

@Stitch: w sumie na wyposazeniu mi az tak nie zalezy,szczegolnie jezeli ma byc taka roznica wczy cenie. Bardziej mnie martwi ten diesel, czesto slysze niepohlebne opinie, choc sam nigdy nie mialem. Jak to jest w tym aucie z nim?
  • Odpowiedz
@Akuzativ: XD pokaz mi te niepochlebne opinie. Mam właśnie takiego hdi od 5l, ale u mnie jest poroniony na 170km obecnie + celuje nadal w okolice 200 ;).

zaden diesel nie nadaje sie do jazdy po mieście, a gadanie o dwunasach/ sprzęgłach to nie jest akutalne od ponad 10l, bo benzyny tez je już mają. Spalanie niskie, ale zalezy od kierowcy. Ja bez spiny schodzę w okolice 4.5, a potrafiłem
  • Odpowiedz
@Stitch: oj od znajomych nieraz slyszalem, ze bardziej awaryjne sa xd

W tym sek, ze ja w 75%jezdze po miescie. Mowisz o tym, ze sie nie nadaja, tylko ze wzgledu na spalanie? Bo jesli tak to i tak nie ma problemu, ja miesiecznie robie 300km
  • Odpowiedz
@Akuzativ: znajomi to w ogóle mieli styczność czy tylko powielane bzdury, bo francuz? Jak po mieście to szukaj beny w gazie, a nie diesla. Co z tego, ze malo spali jak zawalisz fapa i roznice na paliwie zostawisz w warsztacie. U mnie jest diesel ze względu na to, ze auto tylko na trasach jest użytkowane, a od 2l praktycznie stoi w garażu i jest ruszane raz na ruski rok. (mam
  • Odpowiedz
@Stitch: @Kick_Ass oglądałem auto to niebieskie dzisiaj, sam, czyli totalnie amatorskim okiem. Ma tylne czujniki parkowania, które nie działają, świeci się kontrolka check, choć mówi że nic to w jeździe nie przeszkadza więc się nie zagłębiał. Stuka coś z przodu podczas jazdy, mówi, że to ... wahacze, czy jakoś tak? Nawet pokazywał mi, że kupił nowe i jak poczekam tydzień to może wymienić. A i powiedział, że jak od
  • Odpowiedz
@Akuzativ: juz wiadomo, ze to kot w worku. Bez komputera nie ma nawet co o nim myśleć, tryby awaryjne i check to mogą nie być bzdety i bez wpięcia nie ma co gdybać, a tym bardziej wierzyć na slowo. Patrząc po fotach to ja tam czujnikow nie widze tylko puste zaślepki.

Stukać mogą wahacze, urwane gniazda sprezyn, no duzo rzeczy. Ja osobiście bym odpuścił.
  • Odpowiedz
@Stitch: Hm, to warto brać mechanika ze soba, podpinać pod kompa, włazić w kanał czy nie ma co tracić czasu?
Co do czujników to mowił, że od kupna nie działały, więc może to rzeczywiście same zaślepki, a on nawet nie wie, bo też raczej nie zrobił wrażenia jakoś dobrze obeznanego w autach.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Akuzativ: po pierwsze odpowiem Ci na pytanie odnośnie ceny.
1. Z racji właśnie demonizowanaia diesla ludzie częściej kupuja benzyny w tych autach przez co na rynku jest zawsze różnica cenowa w 307 i drozsze sa benzyniaki łatwiej jest je potem też sprzedać. Ludzie obawiają się dwumasy i fapa.
Każdy podchodzi do fapa indywidualnie jedni wycinają dla świętego spokoju inni czyszczą i dolewają niemiłośiernie drogiego płynu eloyse. Druga sprawa to dwumas który nie jest taki straszny koszt dwumasy kompeltu do tego silnika to 1250zł. Ale też do tych silników można założyć koło sztywne komplet 650zł.
Może być i tak że ten egzemplarz ma już wycięty fap i kolo sztywne założone.
2. Kolejna sprawą ceny to jest to dość biedna wersja wyposażenia najłatwiej to poznać bo materiałowych foteleach. CC przeważnie maja półskóre albo pełną skórę na fotelach.
3. Sprawa to jak sam już rozeznałeś się na pewno jest tam coś do zrobienia więc cena jest adekwatnie niższa niż w takim co w miarę
  • Odpowiedz
Tdi nawet jak bedzie w stanie agonalnym siedzi cicho nie informuje wlasciciela ze cos sie dzieje.


@Peugeot307: chujzdi ale Ty weź juz nie wymyślaj. o ile hdi faktycznie są o wiele mniej awaryjne to tdi tak samo krzyczą o wszystko, bo są o wiele większą ilością czujników napakowane ;)
  • Odpowiedz
@Akuzativ: strasznie sie napalasz na cabrio ( ͡° ͜ʖ ͡°) btw. meganki maja zajebiste te szklane dachy, ale względem spasowania i jakości trochę odstają od cc. niewiele, ale troszeczkę. Xetrov ma megane cc, to Ci doradzj
  • Odpowiedz