Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, mała historia naprawy mojego #note10plus w serwisie Digital Care przy ubezpieczeniu.
Serwis ma gdzieś wszelkie terminy i dopiero codzienne dzwonienie i dopominanie się o jakiekolwiek informacje poskutkowało tym, że telefon został naprawiony w terminie. Informacje o zwrocie urządzenia dostałem w czwartek popołudniu (06.02.20 tego samego dnia kurier już dostarczył telefon) a telefon został oddany do naprawy 28.02.20.
Na pierwszy rzut oka wydawało się, że z telefonem wszystko ok, ekran wymiony i wszystko bangla oprócz:
-krzywo naklejona folia ochronna która była jednym wielkim bąblem powietrza więc nie spełniała swojej podstawowej funkcji
- pudełko telefonu rozcięte z boku nożem (wypadałoby zwracać uwagę na czyjąś własność za którą bierze się odpowiedzialność)
- niedziałający rysik S Pen i tutaj jest właściwy temat
Rysik S Pen jest w ogóle niewidoczny dla telefonu i zgłosiłem to w piątek (07/02/20) na infoili Digital Care gdzie usłyszałem, że to podobno akcesorium a nie integralna część telefonu co jest śmiechem na sali.
Wczoraj (08/02/20) udałem się do Samsung Brand Store w galerii krakowskiej gdzie sprawdziłem mój rysik w innym Note gdzie działał bezproblemowo ale w moim telefonie nie działały żadne rysiki (telefon nie rejestrował faktu, że rysik jest włożony do środka). Wstępna diagnoza speców od Samsunga? Uszkodzona płyta główna.
Po raz kolejny proszę @Specjalista_Plus o pomoc jakie kroki mam podjąć żeby przywrócić telefon do pełnej sprawności technicznej jak to miało miejsce wcześniej i pytanie do Mirków z tagu #samsung czy jeśli oddam telefon na naprawę gwarancyjną to ogarną mi to i w jakim czasie?

#digitalcare
  • 12
  • Odpowiedz
@ParanoidBumblebee: digital care to jedna wielka ściema i tyle xd 3 miechy czekania na telefon i dopiero po 3 miechach udało im się ustalić że naprawa nie jest opłacalna i oddają kasę na ten sam model w sklepie. W dodatku po regulaminowym miesiącu wciskają kit że mają jeszcze miesiąc od końca tego okresu...
  • Odpowiedz