Cześć Mirki, mała historia naprawy mojego #note10plus w serwisie Digital Care przy ubezpieczeniu. Serwis ma gdzieś wszelkie terminy i dopiero codzienne dzwonienie i dopominanie się o jakiekolwiek informacje poskutkowało tym, że telefon został naprawiony w terminie. Informacje o zwrocie urządzenia dostałem w czwartek popołudniu (06.02.20 tego samego dnia kurier już dostarczył telefon) a telefon został oddany do naprawy 28.02.20. Na pierwszy rzut oka wydawało się, że z telefonem wszystko ok,
@ParanoidBumblebee: jestem Rzecznikiem Klienta Digital Care, napisz do nas na adres: rzecznik@digitlacaregroup.com. Wyjaśnimy sprawę i zaproponujemy rozwiązanie.
@Niukron: przykro mi, że obsługa Twojej naprawy tyle trwała. Napisz do nas - rzecznik@digitalcaregroup.com. Zapoznam się z przebiegiem zgłoszenia i wyjaśnię sprawę.
Serwis ma gdzieś wszelkie terminy i dopiero codzienne dzwonienie i dopominanie się o jakiekolwiek informacje poskutkowało tym, że telefon został naprawiony w terminie. Informacje o zwrocie urządzenia dostałem w czwartek popołudniu (06.02.20 tego samego dnia kurier już dostarczył telefon) a telefon został oddany do naprawy 28.02.20.
Na pierwszy rzut oka wydawało się, że z telefonem wszystko ok,