Wpis z mikrobloga

Opisze wam pewną historię ponieważ takie podejście zasługuje na pochwałę.
Zakupiłem w #morele obudowę Silentium Signum SG1 TG. Po złożeniu kompa zorientowałem się, że niestety jest problem z gniazdem słuchawkowym na przednim panelu obudowy. Jack wetknięty do końca, a grała jedynie jedna słuchawką. Nie powiem lekko się wkurzyłem bo składałem kompa dobre 4h, a tu taki feler. Mówię cholera przecież nie będę teraz tego rozkręcał wszystkiego i oddawał samą obudowę na reklamację do moreli.

No nic znalazłem stronkę producenta, maila support i piszę jaki mam problem i czy jest jakiś magiczny trick aby to naprawić. Ku mojemu zdziwieniu następnego dnia z rana dostałem zwrotkę, że jeżeli obudowa jest na gwarancji mogą wysłać mi cały kompletny panel z pełnym okablowaniem do samodzielnego montażu, za darmo... Jak napisali tak zrobili następnego roboczego dnia kurier był w domu z nowym panelem. Panel wymieniony w 15min wszystko śmiga jak należy. Poniżej jeszcze wrzucam zdjęcie w jaki sposób zapakowana była przesyłka (mam nadzieje, ze sklepy typu Amazon czy inni polscy "potentaci" ( ͡° ͜ʖ ͡°) wezmą przykład jak wysyła się elektronikę, niedawno tu wrzucałem jak mi Amazon dysk m.2 wysłał, ręce opadają)

Biorąc pod uwagę że miałem już od nich zasilacz który ciągnie już 3 komputer z rzędu, oraz chłodzenia procka z którymi nigdy nie maiłem problemu, mogę po niedawnej sytuacji z procesem reklamacji w tej firmie z czystym sumieniem polecić #silentiumpc. Oby wszystkie firmy miały takie podejście do klienta.

SilentiumPC na propsie
#pcmasterrace #komputery #polskiefirmy #chwalesie
Pobierz viejra - Opisze wam pewną historię ponieważ takie podejście zasługuje na pochwałę.
Z...
źródło: comment_3xIzgNg3f7Vi8ntyBNzTKWUS9pdP4tTK.jpg
  • 16
SilentiumPC


@viejra: No tak, spoko firma, jeśli chodzi o tego rodzaju reklamacje. Gorzej jakbyś chciał załatwić to poprzez sklep... Dlatego warto pierw uderzyć do producenta, nie ważne jakiej rzeczy, jak będzie wymóg reklamacji przez sklep to trudno, ale jeśli nie to tylko się zyska. Swój tablet Lenovo podobnie oddawałem pomijając sklep.
@viejra: Z tego samego powodu każdy mój następny telefon to Samsung. W serwisie w Warszawie naprawa w niecałe 2h, żadne kombinowanie, rękojmie, srety, tety, odsyłanie, szarpanie się, oddajesz, bez dowodu zakupu, sami sprawdzają czy jest na gwarancji czy nie, zanosisz rano, odbierasz w południe :)
@viejra: też kupiłem obudowę SPC prawie 10 lat temu też w morele i miałem ten sam problem: gniazdo słuchawkowe nie działało. Dodatkowo jeden port usb z przodu przerywa.
Tyle, że nic z tym nie zrobiłem (nie chciało mi się wszystkiego rozkręcać) i taką wadliwą obudowę mam do dzisiaj :)
Ehh gdyby człowiek wiedział, że to się da załatwić ;)
@viejra: Miałem kiedyś bardzo podobną sytuację z panelem do Gladiusa M35T. Świetna obsługa, bardzo szybko wysyłają i tak właściwie to można u nich każdy element obudowy zamówić osobno. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poniżej jeszcze wrzucam zdjęcie w jaki sposób zapakowana była przesyłka (mam nadzieje, ze sklepy typu Amazon czy inni polscy "potentaci" ( ͡° ͜ʖ ͡°) wezmą przykład jak wysyła się elektronikę


@viejra: Raczej nie wezmą, bo to też nie jest dobry przykład z kilku powodów :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@viejra: fajnie że wysłali, ale prawda jest taka, że te gniazda z przodu to najgorszy paździerz. Mam gladiusa i to samo - najpierw gniazdo zaczęło przerywać, a potem szlag je trafił.