Wpis z mikrobloga

@zakowskijan72: Tzn domyśliłem się jak to działa, chociaż według mnie głupie rozwiązanie, bo skoro linię rysuje dajmy na tym x=100 to dla 1 piksela powinna rysować na całym setnym pikselu od lewego jego boku do prawego. Chodzi mi o to jak zlikwidować efekt rozmazania, żeby piksele były 'twarde' bez łagodnych przejść, oczywiście mógłbym dodać te 0.5 do każdego ale sprawa się komplikuje jak zrobię linię skośną ;)
  • Odpowiedz
bo skoro linię rysuje dajmy na tym x=100 to dla 1 piksela powinna rysować na całym setnym pikselu


@michal__q: Kolego - jak mawiał mój wykładowca ze studiów: albo liczymy słupki, albo odstępy. W tym wypadku numerujesz odstępy. Piksel jest "kwadracikiem" o szerokości jednego piksela i wysokości jednego piksela. Ten w lewym górnym rogu ekranu ma lewy górny róg na 0,0, a prawy dolny na 1,1. Czyli środek na 0.5, 0.5
  • Odpowiedz