Wpis z mikrobloga

Dzień 1/30
stan portfela: 600 PLN

Jest ktoś zainteresowany codziennymi postami początkującego typera? Totalnie nie znam się na bukmacherce, ale mój znajomy wykupuje dostęp do kilkunastu grup/stron typerskich i kosi z tego dobre pieniądze. Mówi że swoich typów mi nie da, ale dostęp do ogólnych typów z zamkniętych grup tak. Postanowiłem dla funu przeznaczać 20 złotych dziennie na buka skoro typy takie pewne xD Przy okazji zobaczycie czy warto w ciemno korzystać z PEWNYCH TYPÓW VIP PREMIUM ( ͡° ͜ʖ ͡°)

zaczynam tag #typujwciemno

Chcesz być wołany? zapulsuj wpis.

Dzisiejszy kupon #!$%@?łem bo dałem ligę kolumbijską na 27 ale ponoć pewny typ XD Da się to zamknąć wcześniej? Chociaż pewnie i tak coś mi go uwali ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bukmacherka
zouzosi - Dzień 1/30
stan portfela: 600 PLN

Jest ktoś zainteresowany codziennymi ...

źródło: comment_BxLJzFOZAenL99AB5hIpY7PhNfLMUkKD.jpg

Pobierz
  • 20
mój znajomy wykupuje dostęp do kilkunastu grup/stron typerskich i kosi z tego dobre pieniądze. Mówi że swoich typów mi nie da


@zouzosi: bo nie kosi. Gdybym ja tak na tym pięknie zarabiał, od razu bym kumplowi zaproponował podzielenie się na pół kosztami tych kilkunastu grup żeby miał pełny dostęp, bo czemu nie, jeszcze lepiej bym na tym wychodził. Twój kolega po prostu nie chce, żebyś zobaczył, że te typy są gówno
Dawidekss - > mój znajomy wykupuje dostęp do kilkunastu grup/stron typerskich i kosi ...

źródło: comment_Y0XHLiAuPBSx2p7kFd8UOAq5Y2Qw8nm4.jpg

Pobierz
@zouzosi pic na wode, platne grupy typerskie kosza hajs tylko na abonamencie, bylem w takiej super grupie przez kilka miechow, chwalili sie skutecznością, a koniec koncow okazywało sie, ze kursy ktore dawali od razu spadaly, czesto były niedostępne u większości bukow albo buki blokowaly stawianie na ten mecz, a wielcy admini je rozliczali jako wygrane. Wszystkie typy te grupy kupowały od kilku zagranicznych typerow dlatego w moemcnie publikacji kurs byl niższy albo