Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@dynx: ciekawe czy ten #!$%@? - skoczek międzypasowy wyciągnął poprawne wnioski z tej lekcji, czy wprost przeciwnie, uznał że jest nieśmiertelnym mistrzem kierownicy i będzie #!$%@?ć jeszcze bardziej
  • Odpowiedz
@Marjano:

Daj mi dowolne auto przednionapędowe, dowolną utwardzoną drogę i zrobię tak samo przy prędkości z zakresu 100-150 km/. Wystarczy podczas lekkiego skręcania przychamować i szarpnąć kierowcą.
  • Odpowiedz
@Teec:

T5 czteronapędową też tak zrobię. A obojętnie co tam jest napisane na masce i klapie z tyłu - to mały śmieszny SUV.
  • Odpowiedz
@Jin: Zobacz jak się ślizga przed ta taksówka, a wtedy już jedzie powoli, to na 90% olej. Jego wyrzuciło jak przejechał przez ta plamę, nie dasz rady aż tak #!$%@?ć takim autem z wszystkimi włączonymi systemami xD
  • Odpowiedz
@Marjano:

Z tym "mały" to się wygłupiłem - zaspany byłem i myślałem o Macanie.

Nie będę się kłócił bo nie mam jak udowodnić co było tam na drodze, ani skąd wziąć Cayenne, żeby się nim prawie rozwalić na autostradzie. Także... niech będzie, że olej.
  • Odpowiedz
bo nie mam jak udowodnić co było tam na drodze


@Jin: w pierwszej sekundzie widać rozjechaną plamę oleju a pod koniec gifa dwa auta które się #!$%@?ły przez ten olej.

  • Odpowiedz
@dynx: @Marjano: #!$%@? tam, a nie plama. gośc zadupcał sobie ze 100-120km/h, wcisnął pedał hamulca do deski + skręcał kierownicą. 99,9% kierowców by tak zrobiło, bo nie ma przeszkolenia wyścigowego czy rajdowego, po prostu instynkty. A to, że on z tego wyszedł to tylko i wyłącznie sprawka systemów w tym prosiaku. ESP, DSTC I INNE #!$%@? MUJE DZIKIE WĘŻE. 50% farta, 50% technologia, 0% skilla, face the truth
  • Odpowiedz
@komorniq: sadze ze ABS nie dał by żeby samochód tak latał na boki bo koła Ci się nie blokują i nie tracisz przyczepności + do tego kontrola trakcji i inne duperele by ten samochód wyprowadziły po pierwszym ślizgu. Coś tam się #!$%@?ło. Jadąc E90 z 2006 roku 120km/h #!$%@?łem hamulec w podłogę i tylko abs zagrał i nic więcej się nie stało.
  • Odpowiedz
@wobloblo: Gwałtowny pedał w podłogę + jednoczesna proga skrętu kół + wszystkie systemy stabilizacji ruchu próbują Cię wyciągnąć w dobra stronę hamując poszczególne koła, kiedy kierowca jednocześnie próbuje kontrować te ruchu. Pojawia się wtedy taki atak padaczki
  • Odpowiedz