Aktywne Wpisy

Ktoś kto stale jeździ po niemieckich autostradach ma jakiś patent na zmianę z nolimit na 120? Auto nie podpowiada, że za 500m będzie 120 i czasami zdarza mi się wpaść przy 180-200 hamując z 250. Wiadomo, przy węzłach/miastach jest 80-120, ale w innych miejscach? Jakaś nawigacja co podpowie co bedzie za 1km? Jakiś patent żeby jazda nie była szarpana jak na torze? #niemcy #motoryzacja #samochody
Chumbala +2
Hej. Spoldzielnia oferuje nam wymiane drzwi i placimy tylko za skrzydlo. Pytam pana jaki koszt skrzydla to ze od 2k do 3k. Na stronie widze, ze są za 1k juz drzwi wejsciowe. Czy cos zle rozumiem? Czy to sie oplaca w takim razie?
#budownictwo #remontujzwykopem
#budownictwo #remontujzwykopem





#warszawa #rower #infrastruktura
źródło: comment_C7OmzuJOWhGtd8ggXkZPaZjBKMovTpds.jpg
PobierzBądź nie robić w ogóle. Na sporej części ulic to nie ma żadnego sensu, gdy ruch jest znikomy (aut, nie rowerów)
Nie rozumiem o co was te wjazdy tak bolą. Mam szosę tak naprawdę i nie odczuwam negatywów.
Co do mnie, to tylko linkiem rzucę ( ͡° ͜ʖ ͡°) i się oddalam od dyskusji
Najgorsze są kocie łby i krawężniki, ale jak masz technikę to przez krawężnik przeskakujesz i tyle.
Pas wydzielony z jezdni byłby tańszy, zrobiłby robotę, byłby lepszy od nowo-budowanych kostkowych pump-traków.
Nie wiem, jak można chcieć coś co jest gorsze i droższe ¯\_(ツ)_/¯
@wykopyrek: co????????????????????????? xD
TAŃSZY? xD
Z chodnika zrobić ddr to prościzna, trochę podbudowy i asfaltujesz byle czym praktycznie. A wydzielony pas na jezdni to już nie są proste i łatwe rzeczy.
Poza tym wydzielony pas ma tę wadę, że zawsze może w Ciebie wjechać w auto a tak to krawężnik Cie ochrania.
Pas na jezdni? W wielu przypadkach koszt farby i znaków pionowych. W pozostałych można to zrobić przy okazji remontu nawierzchni. Czyli nie wywalać hajsu na chodnik-dla-rowerów, tylko oszczędzić na czas remontu drogi i wtedy po kosztach zrobić jezdnię z pasem DDR.
@wykopyrek: daruj sobie cipeczko, okres pewnie masz teraz stąd tak cie boli.
Tutaj jak na zdjęciu zrobienie DDR jest tanie i szybkie. Wydzielasz z chodnika pas i go asfaltujesz wzmacniając cienką warstwą podbudowy.
Wszystkie te chodniki-dla-rowerów prowadziły z c--j-wie-gdzie do c--j-wie-dokąd.
A do pracy p-----------m dwupasmówką na wyścigi z tramwajem, bo jakoś przez miasto przejechać trzeba, a wąchać pierdy w puszce słuchając reklam środka na hemoroidy jakoś nie lubię.
Także ten... ja mam rację, a ty nie (╭☞σ
No tak, robiłbyś po 200 km na raz gdyby nie te j----e ddr xD
każda wymówka dobra.
@Lorenzo_von_Matterhorn: zgodnie z przepisami DDR musi być oddalona od jezdni o co najmniej 50 cm i tyle w zupełności wystarczy, żeby samochód bezproblemowo pokonał przewyższenie wysokości 10 cm. Jeśli DDR będzie bardziej odsunięta, to spadek będzie łagodniejszy, ale samochody nie mają felg z plasteliny i opon
źródło: comment_R5KQBkpqIMxtmGEOiok42GazyYMZnX0d.jpg
Pobierz