Wpis z mikrobloga

@Lorenzo_von_Matterhorn: Bardzo proste rozwiązanie. Poszerzyć jezdnię i dać po pasie dla rowerów. Szerokość ta sama, wykonanie mniej skomplikowane. No, ale w kraju nad Wisłą się nie da.

Bądź nie robić w ogóle. Na sporej części ulic to nie ma żadnego sensu, gdy ruch jest znikomy (aut, nie rowerów)
  • Odpowiedz
@globalbus: nie no powiedz mi, podaj rzeczowy argument. Bo ja serie nie wiem. Mam w-----e 7 barów w opony i nie wiem w czym problem.
Najgorsze są kocie łby i krawężniki, ale jak masz technikę to przez krawężnik przeskakujesz i tyle.
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: wiesz, mnie np. boli wywalanie hajsu na źle zrobiony projekt, w sytuacji gdzie nie ma żadnego pretekstu do robienia bubla. Takie skrzywienie zawodowe - fizycznie odczuwam ból jak widzę fuszerę.
Pas wydzielony z jezdni byłby tańszy, zrobiłby robotę, byłby lepszy od nowo-budowanych kostkowych pump-traków.
Nie wiem, jak można chcieć coś co jest gorsze i droższe ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Pas wydzielony z jezdni byłby tańszy, zrobiłby robotę, byłby lepszy od nowo-budowanych kostkowych pump-traków.


@wykopyrek: co????????????????????????? xD
TAŃSZY? xD
Z chodnika zrobić ddr to prościzna, trochę podbudowy i asfaltujesz byle czym praktycznie. A wydzielony pas na jezdni to już nie są proste i łatwe rzeczy.
Poza tym wydzielony pas ma tę wadę, że zawsze może w Ciebie wjechać w auto a tak to krawężnik Cie ochrania.
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: to nie jest tak, że chodnik się wydziela na DDR - rozdupia się pół drogi, a potem montuje poszerzony chodnik. Góra mamony.
Pas na jezdni? W wielu przypadkach koszt farby i znaków pionowych. W pozostałych można to zrobić przy okazji remontu nawierzchni. Czyli nie wywalać hajsu na chodnik-dla-rowerów, tylko oszczędzić na czas remontu drogi i wtedy po kosztach zrobić jezdnię z pasem DDR.

  • Odpowiedz
jak się boisz samochodów... no nie wiem, rowerek treningowy z widokiem na debatę wyborczą w klibie fitnes? nie wiem co ci więcej napisać ( ͡° ʖ̯ ͡°)-


@wykopyrek: daruj sobie cipeczko, okres pewnie masz teraz stąd tak cie boli.
Tutaj jak na zdjęciu zrobienie DDR jest tanie i szybkie. Wydzielasz z chodnika pas i go asfaltujesz wzmacniając cienką warstwą podbudowy.
  • Odpowiedz
@Lorenzo_von_Matterhorn: byłem świadkiem wielu takich „wydzieleń”... siusiaczku. Nigdy nie było to szybkie i zawsze stała obok tablica z niebieską flagą w gwiazdki.
Wszystkie te chodniki-dla-rowerów prowadziły z c--j-wie-gdzie do c--j-wie-dokąd.
A do pracy p-----------m dwupasmówką na wyścigi z tramwajem, bo jakoś przez miasto przejechać trzeba, a wąchać pierdy w puszce słuchając reklam środka na hemoroidy jakoś nie lubię.
Także ten... ja mam rację, a ty nie (σ
  • Odpowiedz
@wykopyrek: ale co tam mają zrobić jak wjazdy na posesje?

@globalbus: ale co mają zrobić jak są wjazdy na posesje??


@Lorenzo_von_Matterhorn: zgodnie z przepisami DDR musi być oddalona od jezdni o co najmniej 50 cm i tyle w zupełności wystarczy, żeby samochód bezproblemowo pokonał przewyższenie wysokości 10 cm. Jeśli DDR będzie bardziej odsunięta, to spadek będzie łagodniejszy, ale samochody nie mają felg z plasteliny i opon
lurker - > @wykopyrek: ale co tam mają zrobić jak wjazdy na posesje?
@globalbus: ale ...

źródło: comment_R5KQBkpqIMxtmGEOiok42GazyYMZnX0d.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz