Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@piotrlionel: z dupy porównanie, wiadomo że musisz otworzyć ryja w sklepie aby przekazać co chcesz kupić. Jednak nie musisz otwierać ryja gdy się już przywitales w Uberze aby dotrzeć do celu. Pozostaje się grzecznie pożegnać po dojeździe.

Tak samo np. u fryzjera. Nie przychodze na pogaduchy tylko po konkretną usługę. Gdybym chciał sobie #!$%@? o dupie maryni to umowilbym się z kimś albo zapłacił #!$%@? 150 zł nie ruchał i cała
@Zuchwaly_Pstronk: gratuluje podejścia - prymitywne. Jak mniemam wyjechałeś z koziej górki gdzie do 5 roku życia srałeś do wychodka. Teraz może się jakoś finansowo odkułeś, mieszkasz w dużym mieście ( kredyt na 40 lat ) ALE JESTEŚ JUŻ KIMŚ. Z grzeczności możesz się zapytać drugiego człowieka co słychać, a nie furgotać jakieś farmazony. Takie przemyślenia nowobogackiego idioty ...
@piotrlionel:
jesteś ty #!$%@? normalny xD

To klient ma zacząć rozmowę jeśli ma na to ochotę, a nie usługodawca - bo klient może takiej ochoty na rozmowę nie mieć, a zamówił sobie przejazd/strzyżenie włosów, a nie konwersację. Tak samo, jeśli mamy ochotę porozmawiać na przykład z taksówkarzem, a po krótkiej wymianie zdań okazuje się, że ten nie jest zainteresowany rozmową, to trzeba to uszanować, i grzecznie uciąć rozmowę.

Szanujmy się, po