Aktywne Wpisy
![mickpl](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e8a8471ee0ef9099b528719cfb0a12bfb11959242b197c0a5ccb8689ed0e1cc8,q60.jpg)
mickpl +1065
Ministerstwo napisało, że w ciągu 10 lat chcą przeznaczyć na kredyty 0% ponad 21 mld cbl.
Po co nam jakaś elektrownia jądrowa czy coś. Dopłacajmy deweloperom, aby mieszkania były najdroższe w Europie XD
Na tym polega odpowiedzialna gospodarka.
#nieruchomosci #mieszkanienastart #codzienneministerstworozwoju
Po co nam jakaś elektrownia jądrowa czy coś. Dopłacajmy deweloperom, aby mieszkania były najdroższe w Europie XD
Na tym polega odpowiedzialna gospodarka.
#nieruchomosci #mieszkanienastart #codzienneministerstworozwoju
![snickers111a](https://wykop.pl/cdn/c3397992/snickers111a_c4CCpSvVlQ,q60.jpg)
snickers111a +21
Myślałem że protect to protect, chroni się to co się ma, a nie zarabia. No ale nawet jeśli nie-jak chce wysłać 10 fregat do ochrony, to mam info, że przyniesie to stratę. Jak wysłałbym 200 to pewnie stratą byłaby większa? To jak ten koło to robi, ew. po co to robi?
No i nie jestem pewien czy to co pokazuje EU4 w kwestii strat i zysków z
Najlepiej obejrzyj sobie to https://youtu.be/edjLVFMjPyo
Przecież w grze jest wszystko opisane. Każda prowincja w TN (trade note) daje ileś tam punktów siły handlu, przy czym niektóre specjalnie oznaczone mają bonusy (ujścia rzeki, ważne miejsca handlowe). Suma z wszystkich kontrolowanych prowincji daje siłę handlową w tym TN. Drugim źródełem siły handlowej w danym TN są właśnie statki wysłane do ochrony handlu, dają one siłę handlową zależnie od poziomu statku i ich liczby. Potem twoja siła handlowa z
W sumie to dziwnie rozwiązano handel w grze. Bez podbojów praktycznie się nie da zarabiać. A jak podbijasz, to musisz zajmować praktycznie całe node'y, najlepiej w linii przepływu. To strasznie ogranicza rozgrywkę.