Wpis z mikrobloga

Ale się japończykom popieprzyło z coupe

Kiedyś to było kuuuuuuuuuuuuuurła, lata 90'te - Supra, Skyline, RX7, 3000GT, NSX, 300ZX, Eclipse, Integra, S2000 no i może nie coupe - ale EVO czy STI

Później ciach, kasujemy większość sportowych linii modelowych bo nie sprzedają się tak dobrze jak Camry, a to co zostało zamieniamy w potworki w stylu Eclipse Cross

Ostatnie lata, nostalgiczne powroty starych marek i legend, skośnoocy zauważyli że niemieckie coupe jednak się sprzedają

I jaki mamy stan na dziś?:
- powstał świetny nowy NSX - z tak zaporową ceną że sprzedali ich może 4 sztuki
- powstał GT86 będący współczesnym RX8 (świetnie skręca i nie jedzie) który na autostradzie dostaje od typowej Skody w dieslu
- powstała BMW Supra Z4 (?)
- 370Z jest już dekadę na rynku i to widać (szczególnie w środku), a można go nawet traktować za bardzo głęboki lift 350Z i już naprawdę mało kto to kupuje
- GTR też na ponad 10 lat
- Honda już nie robi coupet, ale ostał się CTR
- Mitshu nie istnieje, klepią już tylko nudne suvy dla dziadów, modele takie jak Eclipse, Evo, 3000GT, Galant VR4 - nie wrócą
- Subaru WRX STI nie kupicie w Europie (normy)
- Mazda klepie swoją pocieszną MX5 ale to zupełnie inna liga

Niby mazda ma coś jeszcze sklecić kiedyś z wanklem i elektrykiem, niby miał być następca evo (też hybryda), gdzieś w planach jest następca GTR'a - ale na A.D 2019 - jest lipa. A M240i na drogach tylko przybywa, a chyba sam MB ma w gamie więcej coupe niż wszystkie japońskie i koreańskie marki razem wzięte

#zalesie #samochody #motoryzacja #carboners #takaprawda #honda #mazda #toyota #nissan #bmw #mercedes
Atreyu - Ale się japończykom popieprzyło z coupe

Kiedyś to było kuuuuuuuuuuuuuurła...

źródło: comment_lof10s7M8SQMxaE1cZtQv3FqsEKvD0CP.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
dodałbym jeszcze tylko, że to coś z góry zdjęcia nawet nie ma podejścia do tego na dole


@doskonale_sobie_radzisz: z zewnątrz to jeszcze jako tako, ale środek, silnik, skrzynia, układ jezdny, a nawet system inforozrywki - to Z4. To ja już wolałbym prawdziwe Z4, niż nieprawdziwą Suprę
  • Odpowiedz
@Atreyu: No jesr lipa, bo za mojego dziecinstwa takie wozy jak celica albo 3000gt wydawaly się być super samochodami. Natomiast chyba nie bez powodu powstały lexus i infiniti i tam jest kilka ciekawych modeli. Tak czy inaczej o ile za dzieciaka przeciętne samochody japońskie budziły mój zachwyt, to teraz żadnego z nich bym nie kupił.
  • Odpowiedz
@Atreyu: świat #!$%@?ło z suvami i całym tym słabo prowadzącym się i brzydko wyglądającym gównem, bo ludzie to kupują( ͡° ʖ̯ ͡°) mam nadzieje, że kiedyś japończyki #!$%@? się jeszcze ogarną i zaczną robić fajne auta, ale pewnie się tak nie stanie i trzeba będzie się zadowolić tym co było...
  • Odpowiedz
Japońska motoryzacja odpuściła temat szalonych coupe, a byli w tym dobrzy... szkoda. Dzisiaj jakieś #!$%@? corolle teraz camry, Honda poza type r to wogole dramat, że o mazdzie nie wspomnę. Jedynie Nissan ma przebłyski no ale pasowałoby odświeżyć flotę.
  • Odpowiedz
  • 2
@Atreyu Takie auta zabiło przedewszystkim dorwanie się księgowych do podejmowania głównych decyzji w koncernach. Np. taki Ford sobie wymyślił, że spakuje 3 modele (Mondeo, Galaxy, S-Max) w jeden żeby słupki lepiej wyglądały. A i przedewszystkim zajmą się teraz produkcją wyciszonych bud dla psów.
Maib - @Atreyu Takie auta zabiło przedewszystkim dorwanie się księgowych do podejmowa...

źródło: comment_QNRvHMsVRgrmbkYBN4zWg97iRSleOtd0.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Atreyu: jakbym miał wybierać najlepszy okres dla egzotyki aut to właśnie japońce z lat 90. Na FB mam polajkowane Japan partner i sobie wzdycham do aut, które można sobie sprowadzić, ale ceny już powoli zaporowe. Więc zostaje latanie miatką. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz