Wpis z mikrobloga

Ale się japończykom popieprzyło z coupe

Kiedyś to było kuuuuuuuuuuuuuurła, lata 90'te - Supra, Skyline, RX7, 3000GT, NSX, 300ZX, Eclipse, Integra, S2000 no i może nie coupe - ale EVO czy STI

Później ciach, kasujemy większość sportowych linii modelowych bo nie sprzedają się tak dobrze jak Camry, a to co zostało zamieniamy w potworki w stylu Eclipse Cross

Ostatnie lata, nostalgiczne powroty starych marek i legend, skośnoocy zauważyli że niemieckie coupe jednak się sprzedają

I jaki mamy stan na dziś?:
- powstał świetny nowy NSX - z tak zaporową ceną że sprzedali ich może 4 sztuki
- powstał GT86 będący współczesnym RX8 (świetnie skręca i nie jedzie) który na autostradzie dostaje od typowej Skody w dieslu
- powstała BMW Supra Z4 (?)
- 370Z jest już dekadę na rynku i to widać (szczególnie w środku), a można go nawet traktować za bardzo głęboki lift 350Z i już naprawdę mało kto to kupuje
- GTR też na ponad 10 lat
- Honda już nie robi coupet, ale ostał się CTR
- Mitshu nie istnieje, klepią już tylko nudne suvy dla dziadów, modele takie jak Eclipse, Evo, 3000GT, Galant VR4 - nie wrócą
- Subaru WRX STI nie kupicie w Europie (normy)
- Mazda klepie swoją pocieszną MX5 ale to zupełnie inna liga

Niby mazda ma coś jeszcze sklecić kiedyś z wanklem i elektrykiem, niby miał być następca evo (też hybryda), gdzieś w planach jest następca GTR'a - ale na A.D 2019 - jest lipa. A M240i na drogach tylko przybywa, a chyba sam MB ma w gamie więcej coupe niż wszystkie japońskie i koreańskie marki razem wzięte

#zalesie #samochody #motoryzacja #carboners #takaprawda #honda #mazda #toyota #nissan #bmw #mercedes
Atreyu - Ale się japończykom popieprzyło z coupe

Kiedyś to było kuuuuuuuuuuuuuurła...

źródło: comment_lof10s7M8SQMxaE1cZtQv3FqsEKvD0CP.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz