Wpis z mikrobloga

@jaceks653: ale ta siatka leci z jednej stronie po szynie z drugiej koło murka co to ogranicza, nie może się blokować musi być głatko.. na dole chyba dać jeszcze jakąś siatke

pytanie czy tylko taką z profila czy giętkie coś.. bo chodzi o ciężar również.. :-(

ale chyba nie jest straszne..?

chodzi o to żeby zamknąć na nawiasach nawet jak samochód jest wewnątrz a żeby bramy nie otwierać stale na zewnątrz
@jaceks653: masz tam z dołu i góry na górnym zawiasie ceowniki, na dole tylko cewonik jeden od dołu do zawiasu.. bo innaczej by musiał z dołu także lecieć na profilu (jak u góry)

ten podwójny zamknięty górny ceownik ma taką konstrukcję że górny profil nie trze o niego ale o płaskownik z mosiądzu

Prąblem jest taki że kontrukcja po lewej jest na kółkach jak widać i pomiędzy otwarciem a zamknieciem profil
@jaceks653: to się nie zmieści obok jest druga brama na zawiasach a po drugiej murek

@Sm3rf1k: słaby diaks a profil 4 cm .. chyba lepiej zaszpachlować to i z głowy

PYTANIE jak poprawić ową siatkę, zeby konstrukcja była sztywna i ściągnięta oraz lekka, co by nie powiedziec o siatce to naciągnieta nieśle to nawet spina..

dać mniejszą siateczkę giętą czy przęsło pocięte profilowe..?
@xan-kreigor: on ma brame uchylna. na 5m xD
powodzenia jak dolozy kolejne 50kg na samym krancu

jak chce robic skrzydlowe to trzeba to podzielic
albo #!$%@? jakis sprzecik na siłę ;)

e: ale to chyba nie do mnie :3
@xan-kreigor: @Tylko_noc: u mnie ma 3 metry, jest lekka wazy tyle co siatka i te przesęłka..

rzecz w tym że jak na kółkach to poziom lata z min do max kilka centymetrów.. po tym gruncie i to jest cięzka sprawa do ustawienia

do tego żeby zawiasy trzymały nic się nie odginało..

inaczej nie zamkniecie samochodu wewnątrz bez otwierania na całą drogę..