Wpis z mikrobloga

@Zelber: @int: bo właśnie robię sobie tutorial z grą w kółko i krzyżyk i tam pokazane jest mniej wiecej co i jak-- ale wiadomo tak jak z sexem wiadomo że trzeba poruszać ale żeby dobrze poruszać dla partnerki też trzeba dojść do wprawy..... (jeszcze kilka rzeczy będę musiał zrobić z tym aż wyczuję jak to powinno banglać)
@ShogunSdz: powoli powstają teksty z kodem kotlina.
Co do projektu. W grach nie obracam się więc duzo nie pomogę.
A skoro lubię kółko krzyżyk to na szybko:
https://github.com/pdawiduk/MVVP_TIC_TOC_GAME/blob/master/app/src/main/java/com/example/mvvp_tic_toc_game/Models/Player.kt
nie lepiej zastosować data class?
we fragmentach możesz skorzystać z LayoutContainer od Kotlin Extensions (niedlugo bedzie o tym wpis...)

Daj więcej użytkowników, a co za tym idzie większą planszę :) Taki hard level :D
Blog kolegi możesz podesłać bo nie wiem o jaki
@mmaciejow: mam do Ciebie takie krótkie pytanie w jaki sposób łączysz VIewModel z Fragmentami ponieważ mam ogromny problem, a dokładniej jak ustawiam viewModel we fragmencie paczki nie pasują.....
@ShogunSdz: co dokładnie Ci nie działa? Łączysz podobnie jak w aktywności.Tylko we fragmencie musisz podać kontekst aktywności. Na przykład:
MyViewModel viewModel = ViewModelProviders.of(getActivity()).get(MyViewModel.class);