Wpis z mikrobloga

  • 14
Pytanie do osób które zamawiały z #banggood przed 13 czerwca i mają tracking same cyfry początek od 48 ruszyły komuś te #!$%@? paczki w końcu? Tracę cierpliwość osobom które zamówiły po 13 podobno już ruszył tracking a u mnie dalej nic... #priorityline #pdm #gearbest
  • 688
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W sobotę PP przyznał zwrot, dziś jest kasa na Revolucie. Teraz mam nadzieję, że BG dotrzyma słowa i przed 25. 08 dostanę mój telefon xD
  • Odpowiedz
@Smile_dot: Ale wiesz, że w ten sposób przyczyniasz się do tego, że inni nie otrzymają swoich przesyłek nigdy? Po prostu BG dogada się z przewoźnikiem i po jakiejś liczbie takich akcji z paypal całość wróci do Chin. Szczerze mówiąc po liczbie przypadków wyrażanych chociażby tutaj jestem praktycznie pewien że tak się stanie. Nikt nie zobaczy tych przesyłek nigdy.
  • Odpowiedz
@GleboZgryz: Szczerze mówiąc, nie spodziewam się zobaczyć mojej przesyłki. Minęło 60 dni, tracking od 28.06 jest taki sam, paczka pewnie zaginęła albo została skradziona. Miałam prawo do zwrotu środków i z niego skorzystałam. Z wpisów wyżej można wywnioskować, że BG ma klientów w poważaniu, odpisują głównie "bądźcie cierpliwi", bez konkretów. Maile o dostawie przedmiotów do 25.08 to dla mnie gruba ściema. Mam machnąć ręką na niecałe 3k pln i zamiast
  • Odpowiedz
@Smile_dot Ciężko ich traktować poważnie, proszę sprawdzić przesyłkę w urzędzie pocztowym bądź popytać sąsiadów... Mi obiecali najpóźniej do 30.07 będzię przesyłka, a gwarancja 60 dni to bajka dla dzieci. Każdemu się zdarzją błędy, gdyby przyznali się jak sprawa wygląda i od razu zaproponowali uczicwe rozwiązanie, to większość osób pewnie by nie założyło sporu na PayPal, ale woleli olać swoich klientów.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mfcx: zobaczymy. Z nimi nie da się rozmawiać. Już kilka razy próbowałem i zawsze piszą to samo zapłaciłem za insurance extra. Niech myślą .
  • Odpowiedz
Ciekawym czy komuś kto nie wykupił ubezpieczenia od zaginięcia Paypal cokolwiek wypłaci czy też wyprą się bo była opcja ubezpieczenia, której klient nie zaznaczył?
  • Odpowiedz
@mfcx: Teoria teorią a praktyka pokazuje że czasami trzeba się odwoływać. Na razie nic na ten temat nie słychać poza przypadkiem chłopaka któremu zablokowano konto za zbyt dużą liczbę sporów. Swoją drogą 7 czy 8 sporów w sytuacji kiedy proceder trwał ponad 2 miesiące to ja nie wiem czy to jest taka "za duża liczba sporów". Nie jest trudno do tylu dużych transakcji dobić w takim czasie.
  • Odpowiedz
@GleboZgryz dlatego zawsze można użyć chargeback gdyby PayPal nie pomógł, ale wtedy należy dobrze udokumentować zdarzenie, przedstawić dowody i poprosić o formularz VISA/MasterCard przy składaniu reklamacji.
  • Odpowiedz