Pytanie do osób które zamawiały z #banggood przed 13 czerwca i mają tracking same cyfry początek od 48 ruszyły komuś te p--------e paczki w końcu? Tracę cierpliwość osobom które zamówiły po 13 podobno już ruszył tracking a u mnie dalej nic... #priorityline #pdm #gearbest
@AliPaczka, z czego wynika, że u Was na stronie są w trackingu wpisy, których nie ma na innych stronach (BG, 17track, swiatprzesyłek). Konkretnie na moim przypadku:
2019-06-08 14:49:23 Package has been into the warehouse in Hong Kong 2019-06-09 14:50:34 Package left Hong Kong 2019-06-10 14:39:30 shenzhen Arrived at the operating center 2019-06-10 14:51:19 Parcel arrived at destination countries began to
Dziś na livechat z BG napisali mi coś takiego: As per the new update of policy we can only raise the refund request if the tracking details is not updated since last 30 days after completion of 60 days.
Złożyłem request o refund w poniedziałek wieczorem. Status do teraz jest "processing". Dlatego dziś też zagadałem z supportem. Powiedzieli, że refund jest zatwierdzony i mam oczekiwać kasy. Czy dostaliście jeszcze jakiegoś mejla z potwierdzeniem refunda (przed dostaniem kasy), czy jak to u was wyglądało?
@Artureeq: Dostałeś zasilenie konta BGPay? Ja dziś krótko po kontakcie przez chata, dostałem maila, że zasilili 10% wartości zamówienia i faktycznie tak jest. Też mam chargeback założony (płaciłem kartą) i ciągle czekam na zwrot od nich. Na czacie powiedzieli, że przeprocesują w ciągu 24-48 godzin. Nie było mowy o moim chargeback.
U mnie właśnie dostałem notyfikacje w aplikacji, że poszedł refund i trzeba czekać na kasę. Status zamówienia - Refund. No to czekamy. Dam znać jak będzie kasa na revolucie i co z moim chargeback.
Support z Revoluta powiedział, że nie da się anulować zgłoszenia chargeback, ale po zrealizowaniu refunda sam się zamknie.
@mfcx: Pierwszy link: "Buyers can get a full refund...", więc równie dobrze możesz nic nie dostać i będzie zgodne z tym zapisem. Drugi link to blog a nie regulamin, więc nawet nie czytam. Trzeci link: "Full refunds are not available under the following circumstances: ... 3.Any un-insured order that is lost
Tyle, ze to nie regulamin, tylko "dobra wola" sprzedającego. W mejlu nie ma słowa o tym, że możesz towar zatrzymać.
Jak nazwiesz inaczej sytuacje, w której przywłaszczasz towar, za który w ostatecznym rozrachunku nie zapłaciłeś nawet złotówki? Jakby faktycznie w regulaminie albo chociaż w mejlu od sprzedającego było, że możesz zatrzymać towar, to oczywiście co innego.
Niestety sam też sobie uświadomiłem jak nic nie warty regulamin BG jest, już po zakupach.
U mnie kasa wreszcie wróciła na konto revolut. Dokładnie 3 miesiące po "dacie wysyłki". Teraz tylko wydam bgpay na jakieś bzdety i moja przygoda z tą niepoważną firmą skończy się na dobre.
@Artureeq: nie wiem co ci powiedzieć... Nie mam pojęcia jak u mnie wyglądało procesowanie obciążenia zwrotnego. Nikt sie ze mną nie kontaktował, poza tym info na koniec. We wniosku od razu napisałem że sprzedawca nie potrafi powiedzieć gdzie jest paczka ani nawet kiedy została wysłana bo raz pisze że 03.06 potem, że jednak 25.07 a potem nawet, że dostarczyli. Dorzuciłem zrzuty czatów i ekranów ze strony BG. Pisałem po angielsku.
Z tego co się orientuję najgorsze problemy są z 4831..... 4813......
Ja mam właśnie 4831
Waga przesyłki 0.1 kg
Wymiary paczki 10 x 10 x 10 cm
Zgadza się to u was? Bo powyższe są z mojego trackingu i to się kupy nijak nie trzyma (towar to odkurzacz automatyczny).
2019-06-08 14:49:23 Package has been into the warehouse in Hong Kong
2019-06-09 14:50:34 Package left Hong Kong
2019-06-10 14:39:30 shenzhen Arrived at the operating center
2019-06-10 14:51:19 Parcel arrived at destination countries began to
As per the new update of policy we can only raise the refund request if the tracking details is not updated since last 30 days after completion of 60 days.
Ja już wolałabym zwrot kasy. Dziś towar który zamówiłem kosztuje 30 usd mniej.
No to czekamy. Dam znać jak będzie kasa na revolucie i co z moim chargeback.
Support z Revoluta powiedział, że nie da się anulować zgłoszenia chargeback, ale po zrealizowaniu refunda sam się zamknie.
@mfcx: Możesz podać źródło tego stwierdzenia?
Drugi link to blog a nie regulamin, więc nawet nie czytam.
Trzeci link:
"Full refunds are not available under the following circumstances:
...
3.Any un-insured order that is lost
Jak nazwiesz inaczej sytuacje, w której przywłaszczasz towar, za który w ostatecznym rozrachunku nie zapłaciłeś nawet złotówki? Jakby faktycznie w regulaminie albo chociaż w mejlu od sprzedającego było, że możesz zatrzymać towar, to oczywiście co innego.
Niestety sam też sobie uświadomiłem jak nic nie warty regulamin BG jest, już po zakupach.
Teraz tylko wydam bgpay na jakieś bzdety i moja przygoda z tą niepoważną firmą skończy się na dobre.
Ale teraz jaja są bo jeszcze chargeback też jednak przyszedł na konto. ¯\_(ツ)_/¯
No ale przecież nie przytulę nie swojej kasy...
We wniosku od razu napisałem że sprzedawca nie potrafi powiedzieć gdzie jest paczka ani nawet kiedy została wysłana bo raz pisze że 03.06 potem, że jednak 25.07 a potem nawet, że dostarczyli. Dorzuciłem zrzuty czatów i ekranów ze strony BG. Pisałem po angielsku.