Wpis z mikrobloga

Poprzedni wpis:
https://www.wykop.pl/wpis/41716009/poprzedni-wpis-https-www-wykop-pl-wpis-41517029-po/

Waga 107,9
Pas 77, talia 76.

... A to wszystko przez jakieś #!$%@?łe problemy jelitowe. Byłem u lekarza, dostałem debretin. Najpierw były zaparcia, teraz ciągle w drugą stronę. Wołam @kasahara , może coś podpowie. Żadnych zmian nie robiłem, od lat jem praktycznie te same produkty. Nie chce mi się wierzyć w zespół jelita drażliwego, jak sugeruje lekarz. USG jamy brzusznej umówione.

Debutir już stosuje, jeszcze dicloflor wjedzie i 10g glutaminy rano, ponoć pomaga na flaki, ale nie znam się, przetestuję.

Dokładam cardio, 40 min 6x week, kalorie bez zmian.

Jest ciezko, jestem głodny, jem warzywa ponad normę co raz częściej i nie bardzo mogę to opanować. Ale waga spadła. Więc zobaczymy, co będzie dalej. Wody nie trzymam prawie wcale.

Sylwetka robi się fajna, prążki na barkach, żyły wszędzie, na podbrzuszu, czwórkach i łydkach to w ogóle masakra. Nie jest tak źle. Ale nie wiem, czy do końca czerwca będzie koniec. Chyba za optymistyczne założenia przyjąłem, zobaczymy.

#mikrokoksy #duzydzikizwierz #silownia #dieta #redukcja
  • 28
  • Odpowiedz
@Duzy_Dziki_Zwierz: a zrob sobie okresowy post na elektrolitach typu sol himalajska i potas plus troche magnezu, dorzuc jeszcze pieprz kajenski dwa razy dziennie mala lyzeczka i daj odpoczac flakom od ciaglego dostarczania jedzenia. Jeden 24h lub 48h nic ci nie zrobi, a moze tylko pomoc.
  • Odpowiedz
@Duzy_Dziki_Zwierz: Mozesz nie traktowac tego powaznie, ale to normalnie w dorastaniu. Jak chcesz potwierdzen to obczaj sobie nasterydowanego, meatheada Mike Rashid, on cos tam wspominal, ze okresowo stosuje rozne posty. Nie wiem, nie mialem czasu obejrzec, ale jesli taki glab ma z tym pozytywne doswiadczenia i odlozyl kulturystyczne mity o diecie na bok, to tylko potwierdza slowa madrych ludzi.
  • Odpowiedz
@maze: nie jest to moment na posty. A to, że w nie nie wierzę to inna sprawa.